۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۵

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان مطرح کرد؛

نقش غیر قابل انکار استفاده از هنر در ترویج فرهنگ اسلامی- ایرانی

نقش غیر قابل انکار استفاده از هنر در ترویج فرهنگ اسلامی- ایرانی

رشت- مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: استفاده از هنر در ترویج فرهنگ اسلامی - ایرانی و ارتقای فرهنگ عمومی جامعه نقش غیر قابل انکاری دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار با رئیس حوزه هنری استان گیلان با اشاره به اهداف و سیاست‌های کلان حوزه هنری در زمینه هنر دینی و فاخر، اظهار کرد: همکاری دو جانبه تبلیغات اسلامی و حوزه هنری به تقویت و ارتقای کیفی و کمی این هنر کمک می‌کند.

وی با تأکید بر لزوم بهره گیری از ابزارهای هنری برای ترویج اقدامات شبکه تبلیغ، ادامه داد: قطعاً همکاری و هم افزایی تبلیغات اسلامی و حوزه هنری می‌تواند افق روشنی در این زمینه ترسیم کند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به برخی از مسائل فرهنگی در استان گیلان، تصریح کرد: استفاده از هنر در ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی تأثیرات غیر قابل انکاری در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه دارد.

وی در ادامه از جمله کارهای زمین مانده حوزه هنری را بهره گیری از چهره‌های انقلابی و فرهنگی در این عرصه دانست.

بهره گیری از چهره‌های انقلابی و فرهنگی

در ادامه این دیدار رئیس حوزه هنری گیلان نیز با اشاره به ایجاد افق جدید در فعالیت این حوزه، اظهار کرد: به دنبال استفاده از همه چهره‌های فرهنگی، هنری، دینی و تبلیغی هستیم

سید رسول منفرد به جامعه هدف گسترده سازمان تبلیغات و شبکه تبلیغ اشاره کرد و گفت: باید از این ظرفیت در حوزه هنر اسلامی و ایرانی نیز استفاده شود.

کد خبر 5332962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha