۳۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۳۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

تعداد تلفات کرونا در کردستان به ۱۷۷۲ نفر رسید

تعداد تلفات کرونا در کردستان به ۱۷۷۲ نفر رسید

سنندج- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی ٣۴٣ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس و جان باختن سه نفر در ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.

فرزین رضاعی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر ٨٣۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و به دلیل کم توجهی شهروندان به پروتکل‌های بهداشتی متأسفانه تغییر محسوسی در کاهش تعداد بستری شدگان را شاهد نیستیم.

وی افزود: هم اکنون ٨۶ بیمار مبتلا به کرونا نیز به دلیل وخامت اوضاع جسمانی در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) مراکز درمانی استان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از مرگ سه بیمار در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تاکنون به هزار و ۷۷۲ نفر رسید.

رضاعی اعلام کرد: سنندج با ۷۵۹ نفر بیشترین تعداد جان باختگان کرونا را در استان داشته است و وضعیت این شهرستان همچنان قرمز است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 5333705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha