۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۲۸

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

اجلاسیه کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان به صورت زنده پخش می شود

اجلاسیه کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان به صورت زنده پخش می شود

زنجان-مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: اجلاسیه کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان به صورت زنده پخش می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن لطیفی ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل سپاه استان زنجان گفت: رسانه‌ها در همه برنامه‌ها پای کار بوده و اقدامات را به خوبی پوشش می‌دهند و ۱۹ یادواره شهدا در شهرستان‌های استان زنجان برگزار شده است.

وی اظهار کرد: ۲۱ عنوان برنامه با ۹۸ ساعت در حوزه سیما تولید و پخش شده و در حوزه خبر هم ۱۰۰ گزارش تولید و پخش شده که در مجموع ۱۵ هزار دقیقه برنامه در خصوص کنگره ۳۵۳۵ شهید استان در قالب کمیته اطلاع رسانی تولید شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه تیزرهای تبلیغاتی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در شبکه‌های سراسری از فردا آغاز و اجلاسیه این کنگره نیز به صورت زنده پخش می‌شود، گفت: اصحاب رسانه استان زنجان برای برگزاری این برنامه بسیار مهم سنگ تمام بگذارند.

لطیفی با بیان اینکه سپاه انصارالمهدی (عج) استان با دستان خالی این کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان را برگزار می‌کند و آمار ارائه شده در خصوص کمک مالی به برگزاری این کنگره ملی کذب بوده و بسیاری از این اعتبارات محقق نشد، تاکید کرد: آمار ارائه شده در خصوص کمک مالی به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان کذب است و سپاه استان با دستان خالی این کنگره را برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه کمیته اطلاع رسانی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان فعالیت خود را از دو سال گذشته آغاز کرده است، ابراز داشت: در حوزه صدا ۲۵ برنامه برای هفت هزار و ۵۲۰ دقیقه به مناسبت کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برگزار و در حوزه سیما نیز پنج هزار و ۸۸۵ دقیقه برنامه در حوزه‌های مختلف برگزار شده است

مدیرکل صدا و سیمای زنجان افزود: تیزرهای تبلیغاتی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در شبکه‌های سراسری از فردا آغاز و اجلاسیه این کنگره نیز به صورت زنده پخش می‌شود.

کد خبر 5335649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha