۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۳۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران:

۲۸ هزار مازنی در مراکز تجمیعی هلال احمر واکسینه شدند

۲۸ هزار مازنی در مراکز تجمیعی هلال احمر واکسینه شدند

ساری- مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از واکسیناسیون ۲۸ هزار و ۱۵۶ نفر از شهروندان و گروه های سنی واجد شرایط در مراکز تجمیعی واکسیناسیون این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی فخاری اظهار داشت: در راستای ابلاغ ریاست جمعیت هلال احمر و با هدف تقویت تعامل بین بخشی و به منظور کمک به کادر بهداشت و درمان و تسریع در فرایند واکسیناسیون شهروندان، مقرر شد با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در چند شهرستان، مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا با استفاده از ظرفیت جمعیت هلال احمر استان راه اندازی شود.

وی در خصوص نوع واکسن تزریقی نیز گفت: بیش از ۲۳ هزار دز از واکسن‌های تزریق شده از نوع سینوفارم، سه هزار و ۷۱ دز آسترازنکا، هزار و ۵۱۶ دز کووبرکت و ۷۵ دز نیز از نوع سابرینا (کووپارس) بوده است.

فخاری افزود :۶۶۷ نفر عضو داوطلب و ۹۷۵ نفر عضو جوان جمعیت هلال احمر استان در مراکز تجمیعی واکسیناسیون این جمعیت برای تزریق واکسن مشارکت دارند.

وی تهیه و توزیع هزاران بسته معیشتی و بهداشتی، اجرای طرح ناظران سلامت، هاتفان امید و آمران سلامت و … را از جمله خدمات هلال احمر مازندران برشمرد و تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان با تمام ظرفیت امدادی و پشتیبانی و بکارگیری توان داوطلبان و جوانان تا پایان بحران کرونا در کنار مردم خواهد بود و از ارائه هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 5335676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha