۳ آبان ۱۴۰۰، ۲۲:۵۳

دبیر شورای اسلامی شهر اراک:

جای متولیان اصلی در هفته فرهنگی اراک خالی است

جای متولیان اصلی در هفته فرهنگی اراک خالی است

اراک- دبیر شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: متولیان اصلی فرهنگ، هنر، ورزش و مسائل اجتماعی باید در اجرای برنامه‌ها و مراسم‌های هفته فرهنگی سهیم باشند اما جایشان خالی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر غفاری شامگاه دوشنبه در نطق پیش از دستور در صحن علنی شورای اسلامی شهر اراک، اظهار کرد: هفته فرهنگی اراک متعلق به همه شهروندان است و همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه متولیان اصلی فرهنگ، هنر، ورزش و مسائل اجتماعی باید در اجرای برنامه‌ها و مراسم هفته فرهنگی سهیم باشند اما جایشان خالی است.

وی ادامه داد: اینکه اجرای تمامی برنامه‌ها و مراسم‌ها را به عهده شهرداری بگذاریم و مطرح شود که شهرداری همه برنامه‌ها را اجرا خواهد کرد، تصوری اشتباه است.

دبیر شورای اسلامی شهر اراک تاکید کرد: از فرماندار اراک تقاضا می‌شود به عنوان رئیس کارگروه هفته فرهنگی اراک به این مسئله رسیدگی کنند که چرا دستگاه‌های متولی مسائل اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهر، در خصوص برگزاری هفته فرهنگی اراک فعال نبودند.

غفاری ادامه داد: همچنین جای سوال دارد که آیا این دستگاه‌ها و دوستان سهمی در این شهر ندارند؟ چه کاری انجام می‌دهند و برنامه‌هایشان را به چه نحوی پیش می‌برند؟

دبیر شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: طی ۳ ماه اخیر که شورای ششم شروع به کار کرده است، اعضای شورا به مساجد، پایگاه‌ها و کانون‌های مساجد، کمیته‌ها و کارگروه‌ها ورزشی و حتی مدارس مراجعه کردند و اکثر دوستان از کم‌کاری مسئولین و متولیان امر خود گله‌مند بودند؛ جا دارد از فرماندار اراک تقاضا کنیم که از دستگاه‌ها توضیح بخواهند که چرا متولیان امر، کار خود را به درستی انجام نمی‌دهند.

دبیر شورای اسلامی شهر اراک اظهار کرد: متأسفانه روز گذشته در حاشیه اجرای برنامه‌های ورزشی هفته فرهنگی اراک در سایت ورزش‌های ساحلی بوستان دانشجو، تعدادی از ورزشکاران از شهرداری و شورا در خواست کمک و حمایت داشتند و مطرح کردند که از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان استان ناراضی هستند، بنابراین از اعضای شورا به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان محلی شهر، تقاضا دارم که با یک برنامه‌ریزی دقیق از مسئولین امر دعوت به عمل آورده تا پاسخگوی عملکرد خود در شورا به مردم باشند.

کد خبر 5335917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha