۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۱۵

از خادمان مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی تجلیل شد

از خادمان مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی تجلیل شد

طی مراسمی باحضور جانشین سازمان بسیج دانشجویی و معاون فرهنگسازی سازمان و مسئول مرکز قرآن وعترت از زحمات یکساله دانشجویان همکار بامرکز قرآن وعترت بسیج دانشجویی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی مراسمی با حضور علیرضا کیخا جانشین سازمان بسیج دانشجویی و محسن جهانی معاون فرهنگ سازی سازمان و امیر ادیبی مسئول مرکز قرآن و عترت از زحمات یک ساله دانشجویان همکار با مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی تجلیل به عمل آمد.

در این جلسه ابتدا علی اصغر رضوانی مسئول مرکز قرآن و عترت ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ گفت: جمع حاضر از فعالان دانشگاهی و بخشی از شبکه قرآنی است که باید به مرور به بدنه مهندسی فرهنگی قرآنی تزریق شوند چراکه یکی از آسیب‌های فعالیت‌های قرآنی ثبات مدیریتی و ثبات تفکر حاکم بر طرح‌ها و ایده‌هاست، درواقع این بدنه مدیریتی نیازمند یک تحول جدی در رویکرد مدیریتی و یکی از مأموریت‌های مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی تربیت نیروی قرآنی خلاق و مبتکر برای تزریق به این بدنه مدیریتی که بحمدلله در یک سال و نیم گذشته که از تأسیس مرکز قرآن و عترت در معاونت فرهنگ سازی می‌گذرد این مهم اتفاق افتاده است.

علی اصغر رضوانی در ادامه گفت: از ماه مبارک رمضان سال ۹۹ که مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی به صورت رسمی در معاونت فرهنگ سازی سازمان بسیج دانشجویی شروع کرد، توانست طرح‌ها و برنامه‌های قابل قبولی را در عرصه قرآنی کشور برگزار نماید که این مهم نتیجه لطف خداوند و فعالیت‌های شبانه روزی دانشجویان بسیجی در جهت اصلاح و بهبود سبک ارائه قرآن کریم بوده است.

در ادامه علی اصغر رضوانی بخشی از فعالیت‌های مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی را برشمرد از جمله: جشنواره قرآن شیرین، دوره آموزش و تولید پادکست قرآنی، تولید محصولات قرآنی با ارائه آسان، برگزاری مسابقه گفتآیه و...

در ادامه برنامه علیرضا کیخا با بیان اینکه اتصال به قرآن و اهل بیت ازجمله اصول مهم در تشکیلات انقلابی است، قرآن کریم را مایه‌ی برکت در فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانست و شبکه سازی و تعمیق گفتمان قرآن و عترت را از رئوس برنامه‌های بسیج دانشجویی در زمینه کار تشکیلاتی و فرهنگ سازی قرآن کریم برشمرد.

گفتنی است مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی از ماه رمضان سال گذشته با رویکرد مسئله محوری وبا هدف گفتمان سازی قرآن کریم به عنوان کتاب تمدن ساز فعالیت حوزه را در سطح کشور آغاز نموده و دارای هسته‌هایی با عناوین، آموزش، پژوهش، تبلیغ و ترویج گفتمان سازی می‌باشد.

کد خبر 5337924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha