۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۰۶

امام جمعه آباده:

مشکلات کارگران کارخانه‌ سیمان و کاشی آباده به سرعت حل شود

مشکلات کارگران کارخانه‌ سیمان و کاشی آباده به سرعت حل شود

آباده- امام جمعه آباده با اشاره به مشکلات جدی کارگران کارخانه سیمان و کاشی آباده گفت: این مشکلات حوصله مردم را سر برده و باید هر چه سریعتر حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام موسوی خراسانی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه آباده با اشاره به مشکلات کارگران دو کارخانه سیمان و کاشی این اظهار داشت: این کارخانه‌ها با آبروی مردم بازی می‌کنند و مدیریت آن به شدت دچار ضعف است، اینها زمانی اشتغالی ایجاد کردند که بسیار پسندیده بود اما وضعیت فعلی، برای کارگران غیر قابل تحمل است.

وی بیان کرد: دفتر کارخانه سیمان بدون هیچ مشورت و بدون اعتراض هیچکدام از مسئولان آباده و استان فارس، به تهران انتقال یافت که آن زمان‌ها شخصی را به نمایندگی از طرف مردم در فراخوان‌ها و جلسات این کارخانه فرستادیم که بی نتیجه بود.

موسوی خراسانی تاکید کرد: کارگر باید گرد سیمان بخورد، سرطان گرفتنش را به جان بخرد، شب و روز کار کند، آن وقت عده‌ای حرف‌های بیهوده می‌زنند.

وی با بیان اینکه رئیس این کارخانه در جلسات حضور نمی‌یابد، افزود: این عدم حضور چه معنایی می‌دهد، باید به مشکلات مردم و کارگران رسیدگی شود.

امام جمعه آباده بیان کرد: ۲۰۰ خانم ساعتها پشت درب‌های کارخانه پا به پای آقایان می‌ایستند اما کسی جواب آنها را نمی‌دهد. این چه رفتار نادرستی است که با مردم می‌شود. چگونه گرفتاری مردم و زنان کارگر را می‌بینید و تعدادی از آن‌ها را اخراج می‌کنید.

موسوی خراسانی تصریح کرد: چندین هفته صبر کردم، خون دل خوردم و اتمام حجت کردم. مشکلات این کارخانه درد دل مردم است و باید گفته شود.

وی تاکید کرد: این مسئله را حل کنید و تا زمانی که حل نشود پیگیری می‌کنم و در تمام نماز جمعه‌ها تکرار می‌کنم.

کد خبر 5338750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • صغادستان IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
      0 0
      درود بر امام جمعه محبوب شهرستان مسولین پاسخگو باشند ....