آتش سوزی در منطقه صنعتی نزدیک «دیمونا» در فلسطین اشغالی

آتش سوزی در منطقه صنعتی نزدیک «دیمونا» در فلسطین اشغالی

منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در آتش سوزی یک منطقه صنعتی نزدیک «دیمونا» در فلسطین اشغالی ۱۰ دستگاه تراکتور و ۸ دستگاه حفاری خسارت زیادی دیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنقل از رسانه‌های صهیونیستی در آتش سوزی یک منطقه صنعتی نزدیک «دیمونا» در فلسطین اشغالی ۱۰ دستگاه تراکتور و ۸ دستگاه حفاری خسارت زیادی دیده‌اند.

براساس این گزراش، این آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های واقع در منطقه «دیمونا» رخ داد. این در حالی است که شب گذشته نیز برخی از منابع خبری از شنیده شدن صدای آژیر در منطقه النقب خبر دادند.

آتش سوزی در منطقه صنعتی نزدیک «دیمونا» در فلسطین اشغالی
در آتش سوزی این منطقه صنعتی به ۱۰ دستگاه تراکتور و ۸ دستگاه حفاری خسارت وارد شد

این در حالی است که کانال ۱۲ تلویزیون رژیم اسرائیل هم شنبه مدعی شد که شرکت حمل و نقل عمومی «کاویم» به دنبال حمله هکرهای ایرانی متحمل خسارت‌های زیادی شده است.

این شرکت در مناطق شمال فلسطین اشغالی فعالیت دارد و سالانه ۸۰ میلیون مسافر جا به جا می‌کند. گروهی به نام «سایه سیاه» در پیامی به شرکت‌های صهیونیستی مسئولیت این حمله سایبری را برعهده گفته است.

این گروه هکری گفته است: «بار دیگر سلام، باز هم برای شما خبر داریم، شاید نتوانستید به سرورهای خود مرتبط شوید، بله شما در معرض حمله سایبری قرار گرفته‌اید، کار ما بود. باید از خود بپرسید اطلاعات و دیتاهای ما کجاست؟

همچون همیشه ما بسیاری از آن را در اختیار داریم، اگر نمی‌خواهید آن را افشا کنیم سریعاً با ما تماس بگیرید… سایه سیاه»

کد خبر 5339124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha