۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۰۰

چمران در جمع خبرنگاران:

شهردار برای جذب نیروی دفتری نیازمند مجوز نیست

شهردار برای جذب نیروی دفتری نیازمند مجوز نیست

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از نگرانی اعضای شورا برای تحقق بودجه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی سخت گفت و ابراز داشت: شهردار برای جذب نیروی دفتری اش نیازمند تامین مجوز نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در پایان جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در این جلسه دو گزارش از سوی معاون مالی و خدمات شهری شهرداری ارائه شد، گفت: در ادامه این جلسه یک طرح فوریتی درباره بازگشایی مدارس که پیش از این به تصویب رسیده بود بررسی شد.

وی ادامه داد: با باز شدن مدارس و دانشگاه‌ها وضعیت ترافیکی سخت‌تر می‌شود و پیش بینی‌هایی شده تا حدی از این سختی کاسته شود که شامل ۱۶ مورد می‌شود که عمدتاً به ناوگان اتوبوسرانی، مترو می‌شود و با توجه به تحقق ۵۵ درصدی بودجه شهرداری در ماه‌های گذشته ما نگران تأمین بودجه آن بودیم.

چمران با اشاره به اینکه مدیریت شهری باید بتواند این بودجه را تأمین کند، ادامه داد: براساس قراردادهای بسته شده باید به تعداد ناوگان اتوبوسرانی اضافه شود و اتوبوس‌های نیازمند تعمیر که حدود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس ۲ کابین است افزوده شود.

وی درباره وضعیت ترافیک سنگین تهران با توجه به افزایش ساعت ترافیک گفت: طرح ترافیک بحث درآمدزایی نیست و بحث آرامش مردم است. و با گسترده شدن ساعت طرح ترافیک از خودروی شخصی کمتر استفاده می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره اینکه شهرداری مجوز جذب تعدادی پرسنل در دفترش را داده است، گفت: این مساله نیاز به مجوز ندارد امروز در جلسه هم اندیشی درباره انتصابات بود و ایرادات و سوالات و نحوه گزینش که علمی بود را توضیح دادند و در جلسات بعدی هم مطرح خواهد شد.

کد خبر 5340197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha