۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۵۴

با انتشار متنی صورت گرفت

خداحافظی «همایون امیرزاده» از روابط عمومی ارشاد

خداحافظی «همایون امیرزاده» از روابط عمومی ارشاد

«همایون امیرزاده» مدیرکل روابط عمومی وزارت ارشاد با فرارسیدن دوران بازنشستگی‌اش از این سمت خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر همایون امیرزاده مدیرکل روابط عمومی وزارت ارشاد بازنشسته شد و از این سمت خداحافظی کرد. وی ۲۷ تیرماه ۹۷ به این سمت منصوب شده بود.

مشاور اجرایی در معاونت فرهنگی، سخنگوی نمایشگاه کتاب و کارگروه کاغذ و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از سوابق وی است. وی همچین از جلمه روزنامه‌نگاران قدیمی این استان است.

وی امروز با انتشار متنی اعلام خداحافظی و بازنشستگی کرد.

خداحافظی «همایون امیرزاده» از روابط عمومی ارشاد

وی در فروردین سال 96 در مصاحبه مفصل با خبرگزاری مهر به فعالیت‌های خود در دوران جنگ و ارشاد اشاره کرده بود. او درباره شروع فعالیت‌های مطبوعاتی خود گفت: «اولین همکاری من با خبرگزاری جمهوری اسلامی و صداوسیمای مرکز خلیج فارس بود. بعدها با روزنامه‌های ایران و کیهان نیز همکاری کردم و متعاقب آن خودم در شهر رودان هفته‌نامه‌ای محلی به نام «دریا» راه انداختم که من هم قائم مقام مدیرمسئول و هم سردبیر آن بودم. البته «دریا» امروز تبدیل به روزنامه شده است. اینها همه مربوط به زمانی بود که من تدریس می‌کردم و به بندرعباس منتقل شده بودم و کار اجرایی نمی‌کردم. من سال ۸۵ معاون فرهنگی اداره کل ارشاد هرمزگان شدم و یک سال بعد یعنی سال ۸۶ با حکم آقای صفارهرندی وزیر وقت ارشاد، مدیرکل ارشاد استان هرمزگان شدم. البته قبل از آن من دو دوره، دبیر خانه مطبوعات هرمزگان بودم و یکی از مسیرهای ورود من به وزارت ارشاد، همین فعالیت صنفی در خانه مطبوعات هرمزگان بود.»

مشروح این مصاحبه در اینجا و اینجا قابل دسترسی است.

کد خبر 5345366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha