۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۲۳

دادستان اردبیل:

رد ایراد فنی پروژه پل قدس اردبیل/پروژه بدون مانع در حال اجراست

رد ایراد فنی پروژه پل قدس اردبیل/پروژه بدون مانع در حال اجراست

اردبیل - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: طبق گزارش نهادهای فنی پروژه پل قدس اردبیل ایراد فنی غیرموجه ندارد و این موضوع به اثبات رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعبدالله طباطبایی بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از پروژه پل قدس با تأکید بر لزوم رعایت مباحث فنی و استانداردهای طراحی و ساخت از سوی پیمانکار، توصیه و نکات لازم جهت ایجاد تسریع در روند عملیات عمرانی فازهای لوپ در حال اجرای پروژه را به پیمانکار یادآوری کرد.

وی همچنین با قدردانی از تلاش شبانه روزی شهردار و پیمانکار پروژه پل قدس در پیشبرد اهداف تعیین شده برای این طرح، گفت: شهرداری و مجموعه مدیریت شهری اردبیل ثابت کردند اگر بخواهند کار کنند کار را انجام خواهند داد.

رد ایراد فنی پروژه پل قدس اردبیل/پروژه بدون مانع در حال اجراست

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل خاطرنشان کرد: در مکاتباتی که با نهادهای فنی مرتبط با دستگاه قضائی در این مدت انجام داده‌ایم، خوشبختانه ایراد فنی غیرموجه در پروژه پل قدس وجود ندارد و انتظار و خواسته ما از پیمانکار پروژه این است که طبق تعهدات ما به مردم شریف اردبیل که از روی اعتماد به برنامه‌ریزی پیمانکار صورت گرفته است، عملیات اجرایی فاز لوپ E را تا ۳۰ آبان ماه و فاز لوپ D را هم تا ۲۰ آذرماه به اتمام برساند.

کد خبر 5346155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha