۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۱۰

استاندار مرکزی:

هپکو نماد ناکارآمدی توسعه صنعتی در استان مرکزی است

هپکو نماد ناکارآمدی توسعه صنعتی در استان مرکزی است

اراک- استاندار مرکزی گفت: هپکو نماد ناکارآمدی توسعه صنعتی در استان مرکزی است و امیدواریم این شرکت از وضعیت موجود خارج شود و به دوران شکوفایی خود در دهه‌های قبل بازگردد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر دوشنبه پس از معارفه به عنوان استاندار مرکزی در بازدید از شرکت هپکو اظهار کرد: هپکو نماد ناکارآمدی توسعه صنعتی در استان مرکزی است و تعمدا قبل از اینکه وارد دفتر استانداری شویم از این شرکت بازدید انجام دادیم. وقتی سالن تولید شرکت را می‌بینیم متأثر می‌شویم که چنین ظرفیتی از کشور به خاک سیاه نشسته است.

وی ادامه داد: حمایت از تولید نه تنها اولویت بلکه مأموریت ماست. این نکته از سوی مقام معظم رهبری امر شده و رئیس جمهور نیز بر این موضوع تأکید دارند. به منظور تحقق این مأموریت تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: از وقتی رئیس جمهور تصدی قوه قضائیه را داشت جلسات متعددی برای هپکو برگزار شده و برخی گره‌ها باز شده است. امیدواریم این شرکت از وضعیت موجود خارج شود و به دوران شکوفایی خود در دهه‌های قبل بازگردد. سایر صنایع نیز شرایط خاص و مسائل خود را دارند بنابراین به اقتضای شرایط برای آنها تصمیم گیری خواهد می‌شود.

مخلص الائمه تأکید کرد: هپکو در چنبره رانت خواران واردکننده افتاده است و این مسئله را با کمک مجموعه مدیریتی هپکو، وزیر کار، وزارت صمت و مدیران استان و نمایندگان مجلس پیگیری می‌کنیم و تلاش لازم را برای احیای صنایع و استفاده از ظرفیت صنایع خواهیم داشت.

کد خبر 5346835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha