۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۱۲

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان:

تصادفات درون شهری در زنجان ۸ درصد افزایش یافت

 تصادفات درون شهری در زنجان ۸ درصد افزایش یافت

زنجان-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: طی هفت ماه سال جاری تصادفات درون شهری در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از هشت درصد افزایش یافت.

سرهنگ عباس مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر به تصادفات درون شهری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی هفت ماه سال جاری تصادفات درون شهری در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از هشت درصد افزایش دارد.

وی اظهار کرد: در این میان تصادفات فوتی درون‌شهری زنجان طی این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از دو درصد افزایش دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از راه اندازی گشت‌های نامحسوس در زنجان خبر داد و گفت: این گشت‌ها چهار نقظه را پوشش خواهند داد و دو تخلف حادثه ساز همزمان به پارکینگ منتقل می‌شود.

مظفری با بیان اینکه طی این بازه زمانی وقوع تصادفات خسارتی درون شهری و جرحی در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد، تاکید کرد: طی هفت ماهه سال جاری علت بیشتر تصادفات درون‌شهری در استان زنجان توجه نکردن به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

وی ابراز داشت: رانندگان در حین رانندگی اقدام به صحبت کردن با تلفن همراه کرده و یا اینکه بچه به بغل رانندگی می‌کنند و این امر علل تصادفات را تشدید می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان تصریح کرد: پلیس با افرادی که تخلفات حادثه ساز می‌کنند برخورد جدی می‌کند.

کد خبر 5349050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha