۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۹:۱۷

«بزک» به گالری ژاله رسید

«بزک» به گالری ژاله رسید

نمایشگاه آثار مولود عکاف‌زاده با عنوان «بزک» جمعه ۲۸ آبان ماه در گالری ژاله افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گالری، مجموعه‌ای از آثار مولود عکاف‌زاده با عنوان «بزک» در گالری ژاله به نمایش در می‌آید. عکاف‌زاده برای به وجود آوردن آثار این مجموعه از طراحی و دوخت استفاده کرده است.

وی تجربه‌گرایی و کار با متریال‌های مختلف را از آغاز فعالیت هنری خود در ۱۲ سالگی فراگرفت. می‌توان گفت عنصر اتفاق و سیال بودن مهم‌ترین ویژگی آثار اوست.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: «با کوک زدن‌های پی در پی، رهایی را در سکون جستجو می‌کنم و زیبایی مصنوع را به اجبار گل‌های قالی وصله می‌زنم. گاه گل‌های کوکی با امید از میان روزمرگی بیرون می‌زنند و گاه در میانه راه قطع می‌شوند. با پیوستن به مکان و ابزارهای زیسته‌ام خودم را جستجو می‌کنم. می‌پوشانم آنچه پوشاندنی است.»

مولود عکاف‌زاده متولد ۱۳۶۷ و کارشناس ارشد نقاشی است. او پیش از این یک نمایشگاه انفرادی در گالری سبلان داشته و سابقه شرکت در هفت نمایشگاه گروهی را دارد. شرکت در اکسپو دانشجویی دانشگاه الزهرا، دومین دوسالانه دیوارنگاری شهر تهران، جشنواره هنرهای تجسمی جوان، جشنواره ثقلین در موزه هنرهای معاصر اصفهان از دیگر فعالیت‌های اوست.

نمایشگاه «بزک» از ۲۸ آبان تا ۸ آذر در گالری ژاله به نشانی خیابان سمیه، بعد از خیابان مفتح، بن بست پروانه، پلاک ۴ برپاست.

کد خبر 5351114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha