۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۸:۳۱

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر خبر داد؛

احداث خط انتقال آب برای رفع تنش آبی در شهر بوشهر

احداث خط انتقال آب برای رفع تنش آبی در شهر بوشهر

بوشهر- رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر ازاحداث خط انتقال آب خیابان آزادگان برای حل تنش آبی در شهر بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک‌روش دوشنبه‌شب در نشست کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: شورا و شهرداری بوشهر تاکنون بیشترین همکاری و همراهی را در راستای حل مشکل آب شهروندان بوشهری با آبفا داشته است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: همکاری با آبفا در پروژه خط انتقال آب از آب‌شیرین‌کن در حال احداث در محلات جنوبی یکی از این مواردی است که در راستای حل تنش آبی در مرکز استان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حل تنش آبی در محلات باغ زهرا، بی‌سیم، باهنر، مدرس، هلالی و سنگی شرکت آبفا قصد احداث خط انتقال از خیابان آزادگان دارد که شورا و شهرداری در این پروژه نیز در راستای حل مشکل تنش آبی شهروندان بیشترین همکاری خواهد نمود.

نیک روش تصریح کرد: چند نکته مهم که در جلسه مطرح شده که پروژه احداث این خط انتقال در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود و کمترین مشکل برای عبور و مرور شهروندان در این خیابان ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه زیرسازی و ترمیم حفاری‌ها باید بر اساس اصول فنی و مهندسی صورت پذیرد ادامه داد: شهرداری نظارت مستمر بر ترمیم نوار حفاری داشته باشد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: همچنین در مورد پرداخت عوارض شهرداری تا کنون بیشترین همکاری با دستگاه‌های خدمات رسان شده اما انتظار ما این است این عوارض که حق و حقوق شهر است در نظر گرفته شود و اعتبار این عوارض تأمین شود.

نیک روش گفت: از آبفا و شهرداری درخواست داریم در مورد این پروژه که در یکی از خیابان‌های اصلی است از صدا و سیما و سایر رسانه‌ها یک اطلاع رسانی داشته باشند تا شهروندان در جریان روند کامل این پروژه قرار داشته باشند

کد خبر 5352919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha