۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۱۹

اسدی مطرح کرد:

انتقاد از نحوه گودبرداری در بوشهر/ مشکل کم‌آبی در محلات بوشهر

انتقاد از نحوه گودبرداری در بوشهر/ مشکل کم‌آبی در محلات بوشهر

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر گفت: شهروندان بوشهر از نحوه گودبرداری‌ها و وجود نخاله در سطح شهر گلایه‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله اسدی صبح دوشنبه در نشست شورای شهر بوشهر با اشاره به مشکلات کم‌آبی در برخی از محلات شهر بوشهر اظهار داشت: بسیاری از شهروندان خواستار رسیدگی به وضعیت کم‌ابی هستند و باید زمینه برای رفع این مشکل ایجاد شود.

وی با اشاره به توضیحات اداره آبفا در ارتباط با مشکلات آب در این مناطق، ادامه داد: یکی از مهمترین عوامل کم‌ابی در بوشهر وجود پنج هزار انشعاب غیرمجاز است.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر در ادامه از نحوه گودبرداری‌ها و وجود نخاله در شهر بوشهر انتقاد کرد و بیان داشت: شهروندان نیز از این موضوع نارضایتی زیادی دارند و لازم است که این کار با شرایط و ضوابط خاصی انجام شود.

مشکلات مردم در شهرک فضیلت رسیدگی شود

نایب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر نیز در این نشست بر لزوم ارائه دستاوردهای مصوبات شورا در نشست‌های قبلی تاکید کرد و اظهار داشت: باید نتایج مصوبات شورا مشخص و به مردم اعلام شود و دلایل عدم اجرای مصوبات نیز مشخص شود.

علی‌اکبر شمسا در ادامه به مشکلات مردم در شهرک فضیلت اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: ساکنین این منطقه که اغلب از مهاجرین خوزستانی هستند با مشکلات زیادی مواجه هستند و امیدواریم شاهد رسیدگی بیشتر به وضعیت این منطقه باشیم.

تبدیل وضعیت نیروهای کارتی و شرکتی شهرداری بوشهر

رئیس کمیسیون بودجه و برنامه‌ریزی شورای شهر بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: تبدیل وضعیت نیروهای کارتی و شرکتی پیمانکاری تامین نیروی انسانی شهرداری بوشهر به نیروی قراردادی به شهرداری محول شده است که این موضوع امنیت شغلی کارکنان را بالا می‌برد.

علیرضا آماره ادامه داد: نیروهایی شامل این تبدیل وضعیت می‌شوند که در حال حاضر در شهرداری مشغول به فعالیت باشند و زمان جذب آنها نیز در سال 91 و یا قبل از آن باشد و به صورت مستمر در شهرداری فعالیت داشته باشند.

کد خبر 2299482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha