۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۵۷

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس:

تحقق حرکت جهادی نیازمند روحیه بسیجی است

تحقق حرکت جهادی نیازمند روحیه بسیجی است

قزوین_ نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت جهادی و انقلابی زمانی در جامعه محقق می‌شود که روحیه و فرهنگ بسیجی در آن جامعه حاکم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر روح الله عباسپور در جلسه شورای اداری استان قزوین که ظهر پجشنبه به مناسبت هفته بسیج در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس زمانی که بسیج مردمی به فرماندهی سپاه در کنار نیروهای ارتش شکل گرفت، رویکرد جنگ از حالت دفاعی به تهاجمی تغییر یافت و به برکت حضور مردم، توفیقات بزرگی برای کشور حاصل شد.

نماینده مردم بوئین زهرا و آبگرم در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: بسیج امروز محدود در مرزهای ایران نیست بلکه بسیج مردمی جغرافیای خاصی را نمی‌شناسد و در عرصه جهانی و بین‌المللی یک الگوی بی بدیل است و هرکجا که مظلومین در مقابل استکبار جهانی احساس محدودیت می‌کنند به سراغ بسیج مردمی می‌روند چنانچه افتخارات سوریه نیز به برکت بسیج و تفکر بسیجی است.

وی افزود: امروز ما باید برای ارائه فعالیت‌های ارزشمند به مردم روحیه بسیجی را در تمام ادارات و دستگاه‌ها حاکم کنیم و مسئولان باید فرهنگ بسیجی را الگوی خود قرار دهند زیرا حرکت جهادی و انقلابی زمانی در جامعه محقق می‌شود که روحیه و فرهنگ بسیجی در آن جامعه حاکم باشد.

این مسئول در پایان بااشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز ما به واسطه حضور نیروهای بسیجی در مقاطع حساس در جامعه است ابراز کرد: اگر ما در داخل کشور خواستار انجام کار خارق‌العاده‌ای هستیم باید ابتداعا به دنبال روحیه بسیجی باشیم.
وی در پایان ضمن اشاره به ظاهر شدن نیروهای بسیجی در حوادث گفت: نیروهای بسیجی در حوادث و شرایط سخت همواره یاری گر مردم هستند و از مرزهای کشور در مقابل گروهک‌های مختلف صیانت می‌کنند که البته یاری رسانی آن‌ها در حوادث طبیعی نیز قابل انکار نیست.

کد خبر 5355113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha