۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۱۴

رئیس سازمان صمت مازندران:

رونق تولید نیازمند اصلاح و بازنگری در قوانین است

رونق تولید نیازمند اصلاح و بازنگری در قوانین است

ساری- رئیس سازمان صمت مازندران با اظهار اینکه رونق تولید نیازمند اصلاح وبازنگری در قوانین است، گفت: برای آنکه چرخ تولید بچرخد نیازمند اصلاح قوانین هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینقلی قوانلو عصر پنجشنبه در نشست فعالان اقتصادی استان در اتاق بازرگانی با بیان اینکه طبق قانون اگر دستگاه‌های خدمات رسان، خدمات بخش تولید و صنعت را قطع کنند باید جریمه آن را پرداخت کنند، گفت: به رغم قانون بودن این مسئله و ابلاغ دستورالعمل، اجرا نمی‌شود و دستگاه‌های نظارتی باید آن را پیگیری کنند.

وی به کاهش رشد اقتصادی در فصل‌های مختلف از جمله بهار اشاره کرد و گفت: رشد بخش صنعت در تابستان منفی است زیرا صنعت فولاد که سهم ۲۸ درصدی در صنعت دارد، دو ماه بدون برق بود و زیان آن را مصرف کننده می‌پردازد.

وی افزود: اگر قرار است تولید بچرخد باید قوانینی تصویب کنند که منجر به رونق تولید شود و از مجلس تقاضا داریم به اندازه خرج کشور، بودجه تصویب کنند.

قوانلو با اظهار اینکه طبق قانون باید هفت تا ۱۰ درصد مالیات اخذ شود، گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد درآمد مالیاتی از بخش صنعت است و برای جلوگیری از فرار مالیاتی، باید قوانین مالیاتی را اصلاح کرد.

کد خبر 5355120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha