۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۲۳:۵۵

اوج گیری دوباره کرونا در کردستان/مبتلایان روزانه سه رقمی شد

اوج گیری دوباره کرونا در کردستان/مبتلایان روزانه سه رقمی شد

سنندج- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۰ بیمار جدید کرونایی در استان شناسایی شدند و دو نفر نیز جان باختند.

فرزین رضاعی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متأسفانه به دلیل کم توجهی تعدادی از شهروندان شاهد سه رقمی شدن تعداد مبتلایان روزانه هستیم.

وی افزود: آمار مبتلایان روزانه در استان با افزایشی قابل توجه به ۱۲۰ نفر رسیده و همچنان به صورت روزانه شاهد جان باختن تعدادی از شهروندان هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی ١٢٠ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴١٧ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

رضاعی افزود: در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان نیز ۶۴ بیمار کرونایی بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از مرگ دو بیمار در ٢۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تاکنون به هزار و ۸۶۳ نفر رسیده است.

رضاعی اظهار کرد: انتظار داریم شهروندان همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنند در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 5355282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha