۲۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۳۱

امام جمعه موقت نمین:

دشمن به دنبال ناامید کردن جوانان است/ضرورت ترویج فرهنگ بسیجی

دشمن به دنبال ناامید کردن جوانان است/ضرورت ترویج فرهنگ بسیجی

نمین - امام جمعه موقت نمین گفت: دشمن به دنبال ناامید کردن جوانان است که باید جوانان تقوا پیشه کرده و به تبلیغات بزرگنمایی شده بیگانگان توجه نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌السلام ولی نظرپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نمین با اشاره به فرصت‌های بالندگی یک انسان اظهار کرد: در آیات قرآن آمده است مراقب فرصت‌ها باشید چون بهترین فرصت‌های ما صرف بیهوده‌ترین کارها می‌شود.

وی ادامه داد: پیام دیگر قرآن این است تقوا داشته باشید چرا که محاسبات دنیا با قیامت فرق دارد بترسید از روزی که نه هیچ پدری کیفر اعمال فرزندش را تحمل می‌کند و نه هیچ فرزندی چیزی از کیفر اعمال پدرش را تحمل می‌کند.

امام جمعه موقت نمین با اشاره به ناامیدی جوانان و اعمال فشار از سوی دشمن یادآور شد: دشمن با ترفندهای مختلف به دنبال نا امید کردن قشر پویای جامعه است که نباید مشکلات مطرح در کشور جوانان ما را از تلاش، ترقی و رونق آینده اقتصادی کشور دلسرد کند.

خطیب جمعه نمین بیان کرد: انسان‌ها در قیامت با دیدن حال و روز خود می‌گویند خدایا مرا بار دیگر به دنیا باز گردان، که یک علت آن سازماندهی مال و ثروت است انسان باید در دخل و خرج و ذخیره دارایی خود دقت به خرج دهد.

حجت‌الاسلام نظرپور به فرهنگ بسیج در جامعه اشاره کرد و گفت: مردم و مسئولان فرهنگ بسیج را سر لوحه کار خود قرار دهند و از تفرقه و دوگانگی پرهیز نمایند.

وی در پایان هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای دوران جنگ تحمیلی را که در عرصه‌های مختلف جان فشانی کرده‌اند گرامی داشت.

کد خبر 5355587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • AE ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      0 0
      دشمن جوانان مارو ناامید نمیکند این برنامه غلط دولت است که جوانان مارو به زندگی واینده ناامید کرده اگه عدالت یکسان به همه اجرا میشد همه جوانان کشور صاحب کسب وکار وزندگی وسرو سامان واز رفاه برخوردار بودند مخصوصا امروز فرهنگی بیشتر به زمین کوبیده شده وبیشتر از این انتظار شکوفایی نخواهیم داشت مگر اینک