۲۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۲۸

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک عنوان کرد؛

برگزاری بیش از ۱۱۵ ویژه برنامه هفته بسیج در سیریک

 برگزاری بیش از ۱۱۵ ویژه برنامه هفته بسیج در سیریک

سیریک - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک گفت: همزمان با هفته بسیج بیش از ۱۱۵ برنامه مختلف فرهنگی، بصیرتی، آموزشی و جهادی در شهرستان سیریک برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار سید حسن فاطمی صبح جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان سیریک با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج با شعار «بسیج پاره تن مردم است» از ۲۹ آبان لغایت پنجم آذرماه برگزار می‌شود، که در همین راستا و همزمان با هفته بسیج این برنامه ها با ۱۱۵ فعالیت برنامه ریزی شده است و ۳۵ برنامه آن به صورت شاخص دیده شده که در این هفته اجرایی خواهد شد.

فاطمی افزود: این هفته تداعی کننده شور و اشتیاق و نمایش برنامه های فرهنگی، هنری، بصیرتی، معنوی و جهادی قشرهای مختلف بسیج و به تصویر کشیدن فعالیت ها و توانمندی های کم نظیر این نیروی همیشه در صحنه است.

فاطمی عنوان کرد: در این هفته در شهرستان بندر سیریک بیش از ۱۱۵ برنامه مختلف از جمله در بحث اشتغال و اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، رزمایش خدمات رسانی گروه های جهادی در سطح شهرستان، میثاق بسیجیان با شهدا، یادواره های شهید، شب شعر، نشست های تربیت وتعالی فرماندهان و مدیران بسیج، دیدار با خانواده‌های معزز شهید بسیجی، رزمایش های آمادگی رزمی گردان های بسیج خواهران و برادران، برپایی نمایشگاه ها و جشنواره های فرهنگی و ورزشی و تجلیل از پیشکسوتان بسیج از مهمترین برنامه ها خواهد بود.

وی اضافه کرد: برنامه ویزیت رایگان بیماران، رزمایش های کمک مومنانه، افتتاح پروژه های بسیج سازندگی و اقدامات گروه های جهادی در سطح شهرستان از دیگر برنامه ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک ضمن ابراز امیدواری از اجرای با کیفیت و اثربخش این برنامه ها اظهار داشت : انشاالله بتوانیم با همکاری همه زحمت کشان ومدیران بسیجی هم بتوانیم اقدامات ارزشمند بسیجیان را به نمایش و در معرض همگان قرار دهیم و هم در این هفته بتوانیم با اقداماتی که در نظر گرفتیم به خانواده‌های محروم و نیازمند آن طور که در شان آنان است خدمت رسانی کنیم.

کد خبر 5355590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha