با اعلام از سوی خبرنگار «کان»؛

یک هواپیما از فرودگاه عربستان در فرودگاه تل آویو به زمین نشست

یک هواپیما از فرودگاه عربستان در فرودگاه تل آویو به زمین نشست

یک خبرنگار صهیونیستی در صحفه شخصی خود در توئیتر از پرواز یک جت شخصی از مبدا ریاض به تل آویو خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، یکی از خبرنگاران رسانه صهیونیستی «کان» در صفحه شخصی خود در توئیتر از پرواز یک جت شخصی از مبدا ریاض به تل‌آویو خبر داده است.

خبرنگار «کان» با نام «ایتای بلامنتای» که اخبار حوزه نظامی را پوشش می‌دهد، گفته است که این جت از نوع «بمباردیه چلنجر ۳۵۰» ابتدا از فرودگاه ریاض به کشور عمان پرواز کرده و از آن‌جا راهی فلسطین اشغالی شده و در فرودگاه «بن گوریون» به زمین نشسته و اکنون در این فرودگاه است.

با این حال اعلام نشده که آیا این جت شخصی حامل افراد و یا مقامات رسمی نیز بوده است یا خیر؟

پس از امضای توافق سازش میان امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی تمایل رژیم آل سعود برای ایجاد روابط دیپلماتیک با تل‌آویو بیشتر شده است.

موضوع عادی سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی همچنان کانون توجه کارشناسان، تحلیلگران و ناظران است و بسیاری معتقدند که اخیراً نشانه‌های زیادی در خصوص انجام توافقی میان ریاض وصهیونیست‌ها مشاهده می‌شود، اما به دلیل مخالفت «ملک سلمان عبدالعزیز» پادشاه عربستان و برخی موانع و پیامدها، ایجاد روابط دیپلماتیک به صورت علنی اعلام نشده است.

پیش از این روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در گزارشی اعلام کرده بود که مراحل تدریجی در روابط اسرائیل و عربستان مشابه مراحل عادی سازی روابط بین رژیم صهیونیستی با امارات متحده عربی و بحرین صورت گرفته که این اقدامات عربستان به روند همکاری با اسرائیل سرعت می‌بخشد و چشم انداز روابط آینده عربستان سعودی و اسرائیل را روشن می‌کند.

کد خبر 5355783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
      0 0
      کانون توجه کارشناسان ! این یک خبر سازی و دروغ بزرگ است ، اصل و اساس شجره خبیثه صهیونیسم از رگ و ریشه پلید آل سعود آب خورده و رشد و نمو کرده است !