۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۹:۱۱

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:

۱۹هزار و۱۱۳کهگیلویه و بویراحمدی درطرح نهضت مسکن ثبت‌نام کردند

۱۹هزار و۱۱۳کهگیلویه و بویراحمدی درطرح نهضت مسکن ثبت‌نام کردند

یاسوج- مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۹ هزار و ۱۱۳ نفر در این استان در طرح ملی نهضت مسکن ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پژمان نیک اقبالی در نشست شورای مسکن با اشاره به سیاست دولت در احداث سالانه یک میلیون مسکن گفت: شورای مسکن استان باید هر دو هفته یک بار تشکیل شود.

نیک اقبالی به طرح اقدام ملی مسکن در دولت گذشته اشاره کرد و افزود: تعهد استان در این طرح ۱۹۵۰ واحد است که هزار واحد در یاسوج و توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و ۹۵۰ برای سایر شهرستان و توسط بنیاد مسکن احداث می‌شود.

وی با اشاره به آغاز طرح اقدام ملی در شهر یاسوج اضافه کرد: سایت ارم با ۲۰۰ واحد شروع شده و سایت جهاد را شروع می‌کنیم، در گچساران سایت خوبی بنیاد مسکن شروع کرده و سایت دوم هم قرعه کشی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بیان کرد: همه مسائل و پارامترهای طرح اقدام ملی مسکن در نهضت ملی مسکن است و کسانی که قبلاً ثبت نام کردند نگران نباشد و کارهای انجام گرفته در طرح جدید هم لحاظ می‌شود.

نیک اقبالی با بیان اینکه تاکنون در طرح اقدام ملی مسکن ۸ هزار و ۶۹۰ نفر ثبت نام کردند که دو هزار نفر حائز شرایط بودند، افزود: تاکنون ۸۰۰ نفر آورده داشته‌اند و کار شروع شده است و نام ۷۵۲ نفر در طرح به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به ثبت‌نام ۱۹ هزار و ۱۱۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن گفت: نخبگان علمی، معلولان جسمی و حرکتی و کسانی که ۶ سال سابقه سکونت در آن منطقه را دارند می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند، شرایط ثبت‌نام مجردها فراهم شده است که هنوز به استان ابلاغ نشده است.

وی بیان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن تعهد استان برای سال اول ۱۰ هزار واحد است که در طی ۴ سال ۴۰ هزار واحد باید احداث شود و ظرفیت افزایش وجود دارد.

کد خبر 5356779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha