۱ آذر ۱۴۰۰، ۲۰:۰۰

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه مطرح کرد؛

بهره مندی ۶۰۰۰ نفر از تجهیزات پزشکی هلال احمر کرمانشاه

بهره مندی ۶۰۰۰ نفر از تجهیزات پزشکی هلال احمر کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: ۶ هزار نفر از امکانات بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در ایام کرونایی بهره‌مند شدند.

فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا اقدامات گوناگونی از جمله طرح‌های ایران یاران جوان و عامران سلامت برای مقابله با بیماری کرونا در هلال احمر استان کرمانشاه انجام گرفته است.

وی افزود: طرح ناظران سلامت و طرح حاج قاسم سلیمانی همگام با هم برای تشویق مردم به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و شناسایی گروه‌های هدف به منظور واکسینه شدن در محلات استان کرمانشاه انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: با آغاز همه‌گیری ویروس کرونا یک میلیون ماسک از سوی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در بین مردم و ادارات و ارگان‌ها با مراجعین بالا توزیع شد.

معتمدی بیان کرد: گشت‌های خودرویی با آمبولانس‌های هلال احمر استان کرمانشاه برای اعلام هشدار در پیک‌های اول تا چهارم کرونا و درخواست در خانه ماندن از مردم صورت گرفت.

وی گفت: بسته‌های بهداشتی در محلات فقیر نشین و همچنین در بین بیماران خاص با همکاری مدیرعامل انجمن بیماران خاص و دانشگاه علوم پزشکی توسط هلال احمر استان کرمانشاه توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اضافه کرد: در اوایل شیوع ویروس کرونا کار غربالگری در مبادی ورودی استان کرمانشاه و همچنین تب‌سنجی در فرودگاه و ایستگاه راه‌آهن توسط نیروهای جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه انجام شد.

معتمدی خاطرنشان کرد: بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آغاز شیوع کرونا تاکنون امکانات مختلفی را در اختیار ۶ هزار نفر از هم استانی‌های بی‌بضاعت قرار داده است.

وی گفت: بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ۶۰۰ کپسول و دستگاه اکسیژن ساز را به صورت امانت در اختیار افراد بی بضاعت مبتلا به کرونا و ۵۰ کپسول اکسیژن بزرگ را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه قرار داده است.

کد خبر 5357582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha