رسانه‌های صهیونیست اذعان کردند؛

وحشت در اردوی صهیونیست‌ها به دنبال عملیات «باب السلسله»

وحشت در اردوی صهیونیست‌ها به دنبال عملیات «باب السلسله»

عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی موجی از وحشت در میان صهیونیست‌ها ایجاد کرده است و آنها نگران هستند که عملیات‌های جدیدی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از آماده باش نظامیان صهیونیست در شهر قدس اشغالی از بیم عملیات ضد صهیونیستی جدید به دنبال عملیات باب السلسله که از سوی شهید فادی ابوشخیدم انجام شد و به هلاکت و زخمی شدن شماری از صهیونیست‌ها منجر شد، خبر دادند.

کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که نظامیان این رژیم در قدس از بیم عملیات‌هایی که از عملیات باب السلسله الهام بگیرند به حال آماده باش درآمده‌اند.

بر اساس این گزارش؛ نظامیان صهیونیست نگران موج حملات فردی ضد صهیونیستی هستند.

این رسانه صهیونیست اعلام کرد که سلاحی که ابوشخیدم با خود داشته است «برتا ام ۱۱۲» است نه سلاح «کارلو». این در نتیجه عملیات بسیار پیچیده حاصل شده است.

از سوی دیگر روزنامه صهیونیستی معاریو هم امروز دوشنبه گزارش داد که نگرانی از عملیات ضد اهداف اسرائیلی طی روزهای آتی وجود دارد.

معاریو نوشت: تحقیقات در این باره ادامه دارد که آیا عملیات انجام شده در قدس برنامه ریزی شده از سوی حماس بوده یا اقدامی فردی بوده است. نگرانی درباره اینکه این عملیات سرآغاز سلسله عملیات‌های دیگر باشد، وجود دارد.

کد خبر 5358043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha