۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۱۲

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

جهاد تبیینی یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم است

جهاد تبیینی یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم است

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه جهاد تبیینی یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است، گفت: با این الزام می‌توان تهدیدها را در چله دوم انقلاب به فرصت بدل ساخت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با معاون بسیج اساتید کشور و همچنین اعضای اندیشکده بسیج دانشگاه‌های استان سمنان به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه جهاد تبیینی یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم است که می‌تواند در چله دوم انقلاب اسلامی تهدیدها به فرصت بدل سازد، تاکید کرد: این امر مهم باید مد نظر تمام اقشار بسیجی کشور باشد.

وی با بیان اینکه باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا از ظرفیت‌های فرهیختگان دانشگاهی برای حل مسائل و مشکلات بهره برد، ابراز داشت: جهاد تبیینی دارای اهمیت بسرایی است لذا ساز و کار و روند عملی کردن بیانیه گام دوم توسط بسیج اساتید دانشگاه‌ها ارائه شود تا شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی باشیم.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی به نقش مهم جوانان و دانشگاهیان در پیشبرد اهداف جامعه اشاره و آنان را یکی از مهمترین سرمایه کشور معرفی کرده‌اند تا با حضور تأثیر گذارشان در مسائل اجرایی، موجبات تحولات عظیم در کشور را فراهم آورند، بیان کرد: در این راه بصیرت افزایی سیاسی در دانشگاه‌ها توسط اساتید بسیجی مورد تاکید است.

مطیعی با بیان اینکه مجموعه دانشجویی ما ظرفیت حرکت‌های بزرگ برای روشنگری‌های جدی و خنثی‌کردن حرکات دشمن را دارند، افزود: امید بخشی و امیدآفرینی یک هدف بسیار مهم در بحث بسیج اساتید است و اساتید گرانقدر باید اهتمام ویژه بر این مساله مهم داشته باشند.

کد خبر 5358365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha