۲ آذر ۱۴۰۰، ۲۳:۱۸

معاون وزیر ارشاد:

رسانه‌های چاپی و غیر چاپی از آگهی‌های دولتی بهره‌مند می‌شوند

رسانه‌های چاپی و غیر چاپی از آگهی‌های دولتی بهره‌مند می‌شوند

بوشهر- معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با تصمیمات اتخاذ شده، رسانه‌های چاپی و غیر چاپی از آگهی‌های دولتی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد مهدی پور سه‌شنبه در جمع اهالی رسانه در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای جایگاه ویژه‌ای در فعالیت‌های رسانه‌ای کشور است و تاریخ طولانی در این زمینه دارد.

وی بر لزوم شناسایی مسائل و مشکلات حوزه رسانه تاکید کرد و ادامه داد: برخی از مسائل و مشکلات حوزه رسانه که عنوان شده ناشی از موقعیت خاص استانی و برخی دیگر نیز مربوط به مسائل عمومی کشور است.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای تأمین کاغذ مورد نیاز رسانه‌ها افزود: این موضوع در حیطه کاری معاونت مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد نیست ولی پیگیری‌های لازم را خواهیم داشت.

وی یکی از مهمترین دلایل مشکل کاغذ را محدودیت‌های ارزی عنوان کرد و ادامه داد: راهکارهای لازم برای استفاده از ظرفیت واردات و اختصاص یارانه‌ها برای کاغذ دنبال می‌شود و همه سناریوها در حال پیگیری است تا دغدغه فعالان رسانه کاهش یابد.

مهدی‌پور کاهش رسانه‌های چاپی و عدم چاپ در روزهای پنجشنبه خبر داد و افزود: با اصلاح آگهی‌های دولتی قرار است همه رسانه‌های چاپی و غیر چاپی از آگهی‌های دولتی بهره‌مند و به این وسیله از آنها حمایت شود.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه یک سری اصلاحات باید در سامانه صندوق اعتباری هنر انجام شود افزود: کسی که مسئولیت رسانه را قبول می‌کند مکلف به بیمه کارکنان خود است.

وی با اشاره به حمایت از رسانه‌های محلی و کوچک تاکید کرد: بر اساس آئین نامه نمایندگی نشریه‌های سراسری که ۱۵ تا ۲۰ درصد آگهی‌ها به آنها می‌رسد باید سهم آنها به ۳۰ درصد برسد.

کد خبر 5359394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha