۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۱

فرمانده سپاه خراسان شمالی:

شکست تحریم‌ها با تفکر بسیجی امکانپذیر است

شکست تحریم‌ها با تفکر بسیجی امکانپذیر است

بجنورد- فرمانده سپاه خراسان شمالی با اشاره به پیروزی های متعدد تفکر بسیجی بر دشمنان، گفت: امروزه نیز با تفکر بسیجی می‌توان تحریم‌ها را شکست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل فرجی صبح چهار شنبه در رزمایش اقتدار بسیجیان خراسان شمالی که در مصلی امام خمینی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: ۴۲ سال از تأسیس بسیج می‌گذرد و روز به روز برکات این رودخانه زلال بر جامعه ایران بیش تراشکار می‌شود.

فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: تفکر بسیج باعث شده چشم طمع دشمنان و مستکبران از ایران برداشته شود.

وی افزود: پس از تسخیر لانه جاسوسی امام خمینی دستور تشکیل بسیج را داد و از آن روز ایران با آمریکا پنجه در پنجه است و همواره پیروز شده.

فرجی دفاع مقدس، فتنه ۸۸، احاطه بر پهباد آمریکا در مرزهای کشور، دستگیری تفنگداران آمریکایی و… را از جمله پیروزی‌های بسیج بر آمریکا دانست و گفت: با تفکر بسیجی می‌توان تحریم‌ها را نیز شکست داد.

فرمانده سپاه خراسان شمالی بیان داشت: امروز در لشکری حضور داریم که به فرمایش امام لشکر مخلص خداست؛ بسیجیان برای دوست داران انقلاب امیدآفرین و مایه قوت هستند و برای دشمنان و بدخواهان، ترس و دلهره و وحشت ایجاد می‌کنند.

وی افزود: تفکر بسیجی امروز در محرومیت زدایی بروز پیدا کرده و با تشکیل قرارگاه‌هایی، بدون چشم داشت به مردم خدمت می‌کند.

فرجی با اشاره به نقش آفرینی ۲۲ قشر بسیج در حوزه‌های مختلف، گفت: بسیج در کنار دستگاه‌های اجرایی سعی دارد مشکلات مردم را از بین ببرد.

وی در انتها گفت: امروز نوبت نمایش اقتدار بسیج به جهان است زیرا امروز تفکر بسیج در خارج مرزها نیز شکل گرفته و جبهه مقاومت با تفکر بسیجی سازماندهی شده است.

کد خبر 5359728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha