۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۱۸

معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

تدوین نقشه راه مقابله باکرونا/برخی صنوف به پروتلکها کم توجه هستند

تدوین نقشه راه مقابله باکرونا/برخی صنوف به پروتلکها کم توجه هستند

یاسوج- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: درنقشه راه مقابله با کرونارعایت پروتکلها مهم بوده اما برخی صنوف پروتکلهای مقابله با کرونارا رعایت نمی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد هاشمی ظهر چهارشنبه در نشست تدوین نقشه راه یک ساله مقابله با کرونا در استان افزود: در راستای تدوین نقشه راه مقابله با کرونا مهمترین کارگروه آموزش و اطلاع رسانی است.

وی با بیان اینکه حضور و نقش مردم همیشه تأثیر گذارترین عامل در هر مساله و امری است و در این راستا نیز آموزش به مردم بسیار مهم است، گفت: تدین نقشه راه مقابله با کرونا چراغ راهنمای استان در زمینه کرونا بوده و باید تمامی آسیب‌ها، تهدیدات و نقاط ضعف‌ها را احصاء کرده و برای مقابله با آنها برنامه عملیاتی لحاظ شود.

هاشمی تاکید کرد: نشستن پشت میز و حرف زدن آسان است اما مهم عملیاتی کردن این صحبت‌ها و دستور العمل ها است و اکنون باید چند کار مهم را انجام دهید که در ابتدا باید یک اعتماد عمومی ایجاد شود و اینکه فقط نظر دهیم و عملیاتی نکنیم هیچ تأثیرگذاری نخواهد داشت.

وی افزود: ابتدا باید کارگروه‌ها مشخص و بعد نقطه نظرات مطرح شود و زیاد بودن تعداد کارگروه‌ها نیز صرفاً به معنای تأثیرگذار تر بودن نیست.

هاشمی اظهار داشت: در سال‌های گذشته کارهای خوبی انجام شده است، نقاط ضعف را احصاء کنیم و در این سند مطرح و بر طرف کنیم اینکه فقط تئوری پردازی کنیم به هیچ نتیجه‌ای نخواهیم رسید.

کد خبر 5360007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha