۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۹

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد:

کاهش آمار ابتلا به کرونا در یزد/آمار بستری‌ها به ۳۸۹ نفر رسید

کاهش آمار ابتلا به کرونا در یزد/آمار بستری‌ها به ۳۸۹ نفر رسید

یزد- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از کاهش آمار ابتلا به کرونا در یزد خبر داد و گفت: در شرایطی که همواره آمار مبتلایان جدید از ۲۰۰ نفر بالاتر بود، این رقم اکنون به ۱۷۱ نفر رسیده است.

ابراهیم سلمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ۷۷۸ نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در شبانه روز، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۷۱ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲۳ نفر در بیمارستان‌های استان بستری و ۱۴۸ نفر در منزل دوران نقاهت را طی می‌کنند.

سلمانی با اشاره به شناسایی موارد جدید بستری در بیمارستان‌های استان افزود: دو بیمار در ابرکوه، یک بیمار در اردکان، دو بیمار در اشکذر، یک بیمار در بافق، یک بیمار در بهاباد، دو بیمار در تفت، یک بیمار در خاتم، یک بیمار در مهریز، دو بیمار در میبد و ۱۰ بیمار در شهر یزد شناسایی شده‌اند.

وی با اشاره به فوت چهار بیمار عنوان کرد: متاسفانه در شبانه روز گذشته یک بیمار در شهر مروست، یک بیمار در مهریز و دو بیمار در شهر یزد قربانی کرونا شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: در حال حاضر ۳۸۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۱۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه یزد خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

کد خبر 5361080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha