۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۱۹

آیت الله مدرسی:

جهان در آستانه بحران منابع نفتی است

جهان در آستانه بحران منابع نفتی است

آیت الله سید محمدتقی مدرسی گفت: بیداری و پیشرفت جهان اسلام به نفع تمامی کشورهای جهان است، چرا که مانع مهاجرت از کشورهای اسلامی به سمت کشورهای غربی و گسترش امنیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد تقی مدرسی گفت: بیداری و پیشرفت جهان اسلام به نفع تمامی کشورهای جهان است، چرا که مانع مهاجرت از کشورهای اسلامی به سمت کشورهای غربی و گسترش امنیت می‌شود.

آیت الله مدرسی همچنین اشاره کرد: جهان در آستانه بحران منابع نفتی است و کشورهای اسلامی ذخایر نفتی فراوانی دارند. غرب باید سیاست‌های خود را در برابر جهان اسلام تغییر دهد.

وی با بیان اینکه جنگ‌های صلیبی که بر ضد جهان اسلام شکل گرفت تا به امروز نیز ادامه دارد، خاطرنشان کردند: اشغال فلسطین و واگذاری آن به گروه‌های صهیونیستی از جمله همین جنگ‌ها بر علیه اسلام است.

آیت الله مدرسی در ادامه عنوان کرد: بعد از حملات یازده سپتامبر، رئیس‌جمهور وقت ایالات متحده اصرار داشت که پاسخ این حملات باید شامل جهان اسلام نیز شود، و از این پاسخ با عنوان (جنگ صلیبی) نام برد، با اینکه ایجاد و تقویت‌کننده عاملان آن حملات تروریستی خود آمریکا و جهان غرب بود.

آیت الله مدرسی در خاتمه از رهبران ادیان خواستند که در راستای هدایت سیاست‌های جهانی برای پایان دادن به درگیری‌ها و خاموشی شعله جنگ‌ها، تلاش کنند و تأکید کردند که جنگ هیچ نفعی ندارد و برای همگان ویرانگر خواهد بود.

کد خبر 5361713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha