۱۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۵۱

مدیر کل آموزش و پرورش البرز:

البرز پایین‌ترین سرانه آموزشی و پرورشی کشور را دارد

البرز پایین‌ترین سرانه آموزشی و پرورشی کشور را دارد

البرز - مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت: البرز آخرین سرانه آموزشی و پرورشی کشور را دارد، بر این اساس سرانه آموزش و پرورش آن از سیستان و بلوچستان کمتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سالار قاسمی بعدازظهر چهارشنبه در گردهمایی رؤسای مجمع خیرین مدرسه ساز کشور که با حضور رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: امروز ۳۲ نفر از رؤسای مجامع خیرین مدرسه ساز کشور، ۳۲ دروازه ورود به بهشت هستند، چرا که آبادانی را برای نونهالان و نوجوانان این سرزمین به ارمغان می‌آورند.

وی بیان کرد: در استان البرز اعتبارات ملی مدرسه سازی ۷ تا ۱۰ برابر شده است و این امر به دلیل پیگیری‌های مجدانه رئیس سازمان نوسازی، توسعه، تجهیز و بازسازی مدارس مهرالله رخشانی مهر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: در کشور هر کجا همدلی و وحدت وجود داشته باشد، مشکلات حل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس سبک مدیریتی متفاوت است، اما مجمع خیرین مدرسه ساز در راستای گسترش و نوسازی مدارس کشور گام بر می‌دارد.

قاسمی گفت: البرز آخرین سرانه آموزشی و پرورشی کشور را دارد، بر این اساس سرانه آموزش و پرورش آن از استان سیستان و بلوچستان کمتر است در حالی که از اقوام مختلف کشور در این استان ساکن هستند.

وی اظهار کرد: یک نهضت مدرسه سازی در استان البرز می‌طلبد که این امر را احصا کند و اثر گذاری استان البرز کشوری است هر کاری که در استان البرز انجام شود اثر آن در استان‌های دیگر پدیدار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز نقش بسزایی در توسعه و نوسازی مدارس کشور دارند، متذکر شد: حضرت امیرالمومنین (ع) در توصیف ویژگی آدم‌های خوب می‌فرمایند، آنان کسانی هستند که آثار خوب از خود در زمین دارند و مردم از آنها به نیکی یاد می‌کنند و این امر در خیرین مدرسه‌ساز صدق می‌کند.

کد خبر 5365504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha