۱۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۴

سرلشکر باقری:

نیروهای مسلح آماده همکاری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند

نیروهای مسلح آماده همکاری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به حجت الاسلام «محمد حسین موسی پور» بر اعلام آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح برای همکاری و همراهی‌های لازم با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام محمد حسین موسی پور را به ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین موسی پور

با سلام و تحیات؛

انتصاب مبارک جنابعالی با حکم مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که بیانگر تعهد، قابلیت‌ها و شایستگی‌های آن برادر گرانقدر است را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی شک تجارب ارزشمند و ارزنده جنابعالی در عرصه های مختلف فرهنگی و تبلیغی و نیز مناصب اجرایی و سیاسی اجرایی کشور، پشتوانه مطمئنی برای تحقق انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری از آن مجموعه حساس و مهم در بزرگداشت و فعال کردن مساجد و نهادهای انقلابی؛ به کارگیری ابتکارات و خلاقیت‌های جوانان انقلابی، طراوت و تازگی بخشیدن به مراسم دینی و انقلابی و همچنین چابک‌سازی و سبک کردن تشکیلات با زدودن زائده ها و فرسودگی های آن خواهد بود.

با اعلام آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح برای همکاری و همراهی های لازم با آن شورا، دوام توفیق و سربلندی جنابعالی در این سنگر خطیر تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه خدای کریم و نعیم مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح»

کد خبر 5366018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha