۱۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۰۵

استاندار تهران خبر داد؛

پیش‌بینی بودجه‌ اختصاصی حل مشکل آلودگی هوای تهران در سال آینده

پیش‌بینی بودجه‌ اختصاصی حل مشکل آلودگی هوای تهران در سال آینده

شمیرانات- استاندار تهران از پیش‌بینی بودجه‌ اختصاصی حل مشکل آلودگی هوای تهران در سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری عصر پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان شمیرانات که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حتماً در بودجه سال آینده بودجه‌ای اختصاصی و ردیف برجسته ای برای حل مشکل هوای تهران خواهیم داشت.

منصوری تاکید کرد: در کوتاه مدت نیز باید طرح‌هایی را اجرایی کنید که بعضاً محدودیت‌هایی را به همراه دارد و ظرف روزهای اخیر شاخص هوای تهران حدود عدد ۱۵۰ بوده، هر چند که امروز وضع کمی بهتر شده است اما با توجه به این شرایط باید محدودیت‌هایی را اعمال کنیم که یکی از آنها غیر حضوری شدن مدارس و دیگری تشدید برخورد با خودروهای آلاینده بوده است.

استاندار تهران عنوان داشت: یکی از مسائلی که در این فرآیند تغییر با آن مواجه هستیم سستی و تعلل در کار برخی دستگاه‌ها است که این جلسات محفلی‌ست تا مدیریت شبانه‌روزی، جهادی و مردم‌پایه مرور شد و در فرآیند خدمت خللی وارد نشود.

وی افزود: باید در بودجه‌های سنواتی اعتبارات لازم برای این اقدامات پیش بینی شود و قانون هوای پاک قانون خوبی است که تکالیف دستگاه‌ها را به تفکیک مشخص کرده است و باید بر همان مبنا عمل کنید و منابع لازم را نیز در بودجه‌های سنواتی پیش بینی کنید.

استاندار تهران عنوان داشت: در حوزه محیط زیستی، فعالیت صنایع آلاینده را کاهش و تعدادی از آن‌ها را متوقف کرده‌ایم تا وضعیت به مراتب بدتری به وجود نیاید اما مجموعاً در بودجه ۱۴۰۱ حتماً بودجه اختصاصی و ردیف برجسته ای برای حل مشکل هوای تهران خواهیم داشت.

کد خبر 5366177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha