۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۰۱

نماینده شهرستانهای بویراحمد، دنا ومارگون درمجلس شورای اسلامی:

ساماندهی جمعه بازار یاسوج و ایجاد ایمنی لازم باید در اولویت باشد

ساماندهی جمعه بازار یاسوج و ایجاد ایمنی لازم باید در اولویت باشد

یاسوج- نماینده شهرستانهای بویراحمد، دنا ومارگون درمجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی جمعه بازاریاسوج وایجاد ایمنی لازم بایددراولویت باشدتا علاوه برکسبه، مشتریان نیز با آرامش خرید کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی روشنفکر عصر جمعه در بازدید از جمعه بازار شهر یاسوج افزود: وضعیت معیشتی مردم و کسبه جمعه بازار از دغدغه مسئولان است و نزدیک به یکهزار خانواده در این مجموعه در حال امرار معاش هستند.

وی با بیان اینکه امنیت شغلی برای این افراد باید در اولویت قرار بگیرد، گفت: در بین کسبه جمعه بازار یاسوج، زنان بی سرپرست و جوانان تحصیل کرده نیز وجود دارند که در معیشت خود دچار دغدغه هستند.

روشنفکر تصریح کرد: ایمنی وضعیت کنونی جمعه بازار نگران کننده بوده و ایمن سازی محل به عنوان یک اصل مهم، منطقی و عقلی باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: در شرایط اقتصادی فعلی کشور ایجاد یکهزار شغل کار دشواری است و با اینکه این بازار نسبت به روزهای ابتدایی فعالیت و زمین خاکی آن زمان تغییراتی داشته اما همچنان از نظر ایمنی دارای اشکال است و متولیان از جمله شورای شهر و شهرداری با توجه به دریافت عوارض و شناسنامه دار بودن این مکان باید نسبت به این موضوع اقدامات لازم را انجام می‌دادند.

روشنفکر تصریح کرد: اگر افرادی متقاضی رفتن به بازار جدید هستند باید نسبت به وضعیت دیگر کسبه نیز چاره مناسب اندیشیده شود.

کد خبر 5366778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha