۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۹:۴۹

امیر هاشمی مقدم:

ترس از نباختن در شان استقلال نیست/ مربی نباید به جایگاهش نگاه کند

ترس از نباختن در شان استقلال نیست/ مربی نباید به جایگاهش نگاه کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به تساوی این تیم در دیدار با پرسپولیس گفت: استقلال باید برای برد به زمین برود و ترس از نباختن در شان این تیم نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حساس‌ترین دیدار هفته هشتم بیست و یکمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه روز شنبه ۱۳ آذر با قضاوت موعود بنیادی فر بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سبک بازی دو تیم و کیفیت فنی دربی بار دیگر انتقاد کارشناسان، هواداران و پیشکسوتان دو تیم را در پی داشت و بسیاری این موضوع را به ترس از نباختن در دربی مرتبط دانستند.

امیر هاشمی مقدم پیشکسوت استقلال که در کشور هلند زندگی می کند، درباره ارزیابی اش از دربی گفت: برای قهرمانی باید مثل قهرمانان بازی کرد. استقلال باید همیشه برای برد به زمین برود.

وی ادامه داد: ترس از نباختن در شأن استقلال نیست. در مسابقه فوتبال اولین و خطرناکترین حریفت خودت هستی. یک قهرمان واقعی اول در ذهن خود برنده است و سپس در میادین ورزشی.

پیشکسوت استقلال همچنین در واکنش به اینکه این تیم به خاطر موقعیت جدولی محتاط بوده است، گفت: یک مربی خوب وقتی نتیجه بگیرد جدول برایش مهم نیست. اگر مربی به موقعیت خودش نگاه کند، شایسته این پست نیست.

کد خبر 5367829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha