۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۴۴

معاون استاندار اردبیل تاکید کرد؛

کاهش انحراف در مسیر اجرا با تکیه بر پژوهش

کاهش انحراف در مسیر اجرا با تکیه بر پژوهش

اردبیل- معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: با تکیه بر عنصر تحقیق و پژوهش و آمارهای دقیق به راحتی می‌توانیم انحراف در مسیر اجرا را به حداقل برسانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم دبیر شامگاه یکشنبه در مراسم گشایش بیست و دومین نمایشگاه فن‌بازار، پژوهش و فناوری‌های استان اردبیل در سالن ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: اساس و محور کارها باید مطالعه، تحقیق و پژوهش مستدل، علمی و منطقی بوده تا خروجی کار نیز مناسب و مطلوب باشد.

وی سرمایه‌گذاری‌های کلان دانشگاه‌ها و مراکز علمی را در این حوزه یادآور شد و تصریح کرد: دیگر فرصت آزمون و خطا در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها نیست و باید در کمترین زمان با دقت و کیفیت مناسب طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، تولیدی، معدنی و گردشگری استان به سرانجام رسیده و بتوان از ظرفیت‌های موجود استفاده کرد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: تلاش خواهیم کرد تا در دوره جدید مدیریت در دولت سیزدهم از ظرفیت دانشگاه‌ها و مراکز علمی در جهت حل مسائل و مشکلات استان در بخش‌های مختلف استفاده کنیم تا با رفع معایب گذشته و کاستن از انحرافات زمینه بهبود وضعیت و ارتقا کیفی فعالیت‌ها را به شکل مطلوب و مناسب شاهد باشیم.

دبیر افزود: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی نه تنها فرصت حضور و عرض اندام فعالان عرصه علم و پژوهش را به وجود می‌آورد بلکه بیش از هر زمان دیگر شرایطی را رقم می‌زند تا ما بتوانیم به اهداف مورد نظر بهتر و مطلوب‌تر دست پیدا کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان با مشارکت دانشگاه‌ها، مراکز رشد و فناوری و همچنین پارک علم و فناوری اجرایی و برپا شده که قطعاً بازدید علاقه‌مندان از این نمایشگاه می‌تواند گامی در مسیر توسعه و پیشرفت همه‌جانبه باشد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل برپایی بیش از ۶۰ غرفه را در این نمایشگاه با حضور دانشگاه‌ها، مراکز رشد، فناورانه، نوآوری و شرکت‌های خلاق همچنین دانش‌بنیان یادآور شد و اضافه کرد: ما حمایت‌های همه‌جانبه را از فعالان این عرصه انجام می‌دهیم تا در تقویت و استحکام‌بخشی به مسیر توسعه همه‌جانبه استان گام‌های علمی و عملی برداشته شود.

کد خبر 5368549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha