۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۴۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

طرح ملی رهیافت ولایت در استان بوشهر اجرا می‌شود

طرح ملی رهیافت ولایت در استان بوشهر اجرا می‌شود

بوشهر- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: طرح ملی رهیافت ولایت در استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا طاهری صبح دوشنبه در آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری تبلیغات اسلامی و دانشگاه پیام نور بوشهر اظهار داشت: توسعه فعالیت‌های پژوهشی به صورت ویژه دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: جامعه به یک سامانه جامع از اندیشه حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیازمند است که حکم، نگاه، منویات و مطالبه ولی را، به تفکیک در تمام عرصه‌های مورد نیاز جامعه مشخص کرده باشد و «طرح ملی رهیافت ولایت»، با همین نگاه و رویکرد طراحی شده است.

حجت‌الاسلام طاهری با ارائه توضیحاتی در خصوص «طرح ملی رهیافت ولایت» ادامه داد: این طرح در سازمان تبلیغات اسلامی تصویب شد و پس از رایزنی‌های متعدد و تشریح ظرفیت‌های استان، و با عنایت حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مقرر شد در استان بوشهر اجرا شود و مجوز آغاز فرآیند علمی کار صادر شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی استان، مکان مناسبی برای پژوهش در اختیار نداشت، درصدد استفاده از ظرفیت دانشگاه‌های بوشهر برآمدیم و پس از رایزنی‌های انجام شده با دکتر بحرانی، رئیس دانشگاه پیام نور و استقبال ایشان، شرایط برای انجام کار فراهم شد که مقدمات کار در قالب تفاهم نامه حاضر، تأمین شده است.

آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری تبلیغات اسلامی و دانشگاه پیام نور بوشهر با موضوع «تأمین فضای آموزشی پژوهشی طرح ملی رهیافت ولایت» در آئینی با حضور رئیس دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، رئیس دانشگاه پیام نور استان و مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

کد خبر 5368801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha