۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۸:۲۱

مربی تیم صنایع مازندران:

قهرمان کشتی جهان به تیم و مردم شهر خود پشت کرد!

قهرمان کشتی جهان به تیم و مردم شهر خود پشت کرد!

مربی تیم صنایع مازندران گفت: با وجود اخراج کامران قاسم پور و مشکلاتی که به وجود آمد باز هم شانس بسیار بالایی برای قهرمانی در لیگ برتر کشتی آزاد داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حبیبی مربی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران درباره آخرین وضعیت این تیم برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر اظهار داشت: از آنجا که ما تیم مستقلی هستیم هم باید در وسط تشک و هم بیرون از تشک مبارزه کنیم. درست است به این موضوع که کشتی‌گیرانمان بد عهدی می‌کنند عادت کرده ایم اما واقعاً این اتفاقات در ورزشی چون کشتی رسم قشنگی نیست.

حبیبی بابیان اینکه آمادگی هر اتفاقی را داشتیم و داریم تصریح کرد: سال گذشته به دلیل اتفاقات عجیبی در مرحله نهایی نتوانستیم قهرمان شویم، اما امسال برنامه دقیقی داریم و فقط به کسب جام قهرمانی می‌اندیشیم. شک نکنید یک پای فینال و قهرمان لیگ برتر ما هستیم.

وی افزود: از روز ۷ آذرماه اردوی تیم در تهران دنبال می‌شود و هم‌اکنون شرایط بسیار خوبی داریم، علی‌رغم اتفاقاتی که افتاد اما برای قهرمانی مصمم هستیم.

عنوان دار کشتی آسیا در خصوص اخراج کامران قاسم پور قهرمان جهان نیز گفت: قاسم پور از ابتدای لیگ به دلیل عدم همکاری و نارضایتی مربیان و همچنین انجام مصاحبه بدون هماهنگی با کادر فنی و اعلام عدم حضورش در نیمه‌نهایی آن هم بدون دلیل، از لیست تیم خارج شد که باشگاه طبق قرارداد، استرداد وجه پرداختی را خواهان شده است.

حبیبی خاطرنشان کرد: باشگاه صنایع پزشک معتمد داشت و اخلاق حرفه‌ای حکم می‌کرد کامران قاسم پور قبل از آنکه مصدومیتش را رسانه‌ای کند موضوع را با کادر فنی در میان می‌گذاشت، اما متأسفانه کشتی‌گیری که قهرمان جهان است در مرام پهلوانی نمره قبولی نگرفت و به تیم شهرش و مردم جویبار در این شرایط حساس پُشت کرد.

مربی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران در خاتمه عنوان کرد: عدم حضور کامران قاسم پور هرچند مشکلاتی را به وجود آورد اما شانس ما را برای قهرمانی کم نمی‌کند و شیرینی موفقیت در لیگ برتر به رغم کارشکنی‌هایی که صورت گرفته بیشتر هم خواهد بود.

مرحله نیمه‌نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد قرار است روز ۱۹ آذرماه در سالن ۱۲ هزارنفری آزادی برگزار شود. در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها تیم سهند ارس و فولادین ذوب آمل و همچنین تیم صنایع مازندران و دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 5369464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اکبر احمدی IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      33 3
      حق کشتی گیران رو بدید الکی جو درست نکنید به مردم پشت کرد مردم اونقدرهم دارن که تشخیص بدهن که شماها چه کاره هستید
    • قربانی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      30 2
      کشتی نگرفتن قاسم پور در شرایط مسدومیت چ ربطی ب حق مردم داره پس حق خودش چی؟؟؟؟
      • عسل IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
        15 1
        همینو بگو دشمنی دارین باهاش دارین خرابش میکنین
      • محمد IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
        10 9
        در اینکه ایشون محبوب هممون هست و دوستش داریم جای خود. وقتی قرارداد داره باید به تعهدش پایبند باشه و زیر نظر باشگاهش هر کاری رو انجام بده حتی مصاحبه و اعلام مصدومیت . تعهد و قرارداد به هر چیزی ارجحیت داره . از ایشون هم انتظار میره حرفه ای عمل کنه نه سر خود هر کاری دلش خواست
    • علی IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      19 2
      شما در حدی نیستید این چرندیات و درباره قهرمان دلاور ملی بیان کنی،
    • رضا IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      19 1
      مرد ناحسابی یعنی چی پشت کرد به مردم شهر و کشورش خجالت بکشید مگه دشمن مردمه این آقا .بخدا آدم شاخ در میاره از این که چطور این حرفای الکی رو تحویل مردم میدین
    • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      6 1
      بجای این حرفا حق کشتی گیران بدین
    • ناشناس IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      7 1
      یعنی چی پشت کرد ؟ جو نده باو بیا پایین سرم درد گرفت
    • کوراوند RO ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      7 2
      خجالت بکشید،یعنی بذاره رباط پاش پاره ویک عمر ورزش و سلامتی اش از بین بره بخاطر شما،مردم خودشون خوب تشخیص می دهند،رسم انسانیت وپهلوانی چیست.واقعا خجالت بکشید واین همه بی اخلاقی نسبت به یک پهلوان ملی ناجوان مردانه وبسیار زشت است.
    • وحید ش IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      5 1
      این ورزشکارا به جز این ورزش منبع درآمدی ندارن. جوونی و وقتشون رو برای شاید و علاقه خودشون می‌گذارند و بعد ورزش قهرمانی تازه می خان دنبال کار و کاسبی برن. باید به حق خودشون برسن
    • US ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
      0 3
      ای بابا اینا همش سیاست هست که با حسن یزدانی کشتی نگیره احتمال داشت که حسن یزدانیرو ببره براهمین نسخشو پیچیدن
    • علیرضا IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      1 0
      کامران اتفاقا بخاطر اینکه برا شهر خودش کشتی بگیره با صنایع قرارداد بست اونوقت تیتر می‌زنید پشت کرد؟! مصدوم شد نمیتونه کشتی بگیره دیگه چرا تخریب میکنید بنده خدا رو
    • علی IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      0 1
      آنجا هم باند بازی است !!قبول داری؟
    • محمدرضا شهبازی IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      1 0
      کارت هدیه یک ملیون مسدود بدن آخرش میشه همین
    • حسین IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      1 0
      یکطرفه نمیشه قضاوت کرد