۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۹:۴۴

رئیس شبکه بهداشت و درمان رامسر:

۳۵ دانش آموز کرونایی در رامسر شناسایی شد/ تعطیلی ۲ مدرسه

۳۵ دانش آموز کرونایی در رامسر شناسایی شد/ تعطیلی ۲ مدرسه

رامسر - رئیس شبکه بهداشت و درمان رامسر از شناسایی هشت مورد مثبت و ۲۷ مورد مشکوک به کرونا طی ۱۵ روز از حضوری شدن مدارس در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا مبشری با اشاره به شناسایی هشت مورد مثبت و ۲۷ مورد مشکوک به کرونا طی ۱۵ روز اخیر در مدارس رامسر، از تشکیل تیم‌های پیشگیری و پاسخ سریع به اپیدمی کرونا در مدارس خبر داد.

مبشری با بیان اینکه هماهنگی بسیار خوبی بین شبکه بهداشت و آموزش و پرورش وجود دارد، گفت: جلسات متعددی با آموزش پرورش داشتیم و خوشبختانه اکثر مدارس با تقسیم بندی دانش آموزان و طرح‌های ابتکاری نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشارکت خوبی دارند.

وی افزود: اگر دانش آموزی واکسن نزده باشد در صورتی می‌تواند به مدرسه مراجعه کند که هفته‌ای دوبار تست pcr منفی داشته باشد.

مبشری با بیان اینکه در مهر و آبان ۲ مورد دانش‌آموز مبتلا به کرونا داشتیم، گفت: در دو هفته بازگشایی مدارس در آذرماه تاکنون ۲۷ مورد مشکوک و هشت مورد مثبت کرونا در بین دانش آموزان شناسایی کردیم.

وی با بیان اینکه تیم‌های واکنش سریع برای پیشگیری از شیوع کرونا در مدارس با مدیران مدارس همکاری دارند گفت: تاکنون ۲ مدرسه در اشکور و یک مدرسه در ساداتشهر تعطیل شده است.

کد خبر 5369585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha