۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۱

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

دوست دارم بازی‌های طلایی پوشان با حضور هواداران باشد

دوست دارم بازی‌های طلایی پوشان با حضور هواداران باشد

آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: دوست دارم تا زمانی که سرمربی نفتی‌ها هستم، برگزاری بازی‌ها با حضور هواداران باشد.

علیرضا منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اگر قرار بود که حضور تماشاگر در استادیوم به‌صورت آزمایشی انجام شود باید به‌طور همزمان این آزمایش برای هواداران فوتبال آبادان و سایر تیم‌ها نیز اتفاق می‌افتاد و این در حالی است که این آزمایش تنها برای دو تیم انجام شد.

وی با بیان اینکه هوادار ما لحظه‌شماری می‌کند تا برای تشویق تیم وارد استادیوم شود، افزود: به نظر می‌رسد که اگر مردم همین طور به رعایت پروتکل‌ها ادامه دهند و سویه جدید کرونا نیز وارد ایران نشود، پس از تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته‌های آینده به آبادان مجوز حضور هوادار داده شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: در حال حاضر هوادار ما یا از پشت در استادیوم و یا خانه‌های مشرف بر آن برای دیدن بازی‌های خانگی تیم محبوبشان اقدام می‌کنند که امید می‌رود هر چه زودتر مجوز ورود هواداران به استادیوم داده شود.

منصوریان یادآور شد: در آبادان مردم با فوتبال زنده‌اند، می‌خوابند و بیدار می‌شوند و من دوست دارم تا زمانی که سرمربی نفتی‌ها هستم، بازی با هوادار باشد.

کد خبر 5369761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha