۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۹

فرماندار میامی تاکید کرد؛

تشدید نظارت بر انبارهای میامی/مقابله با قاچاق و احتکار در اولویت

تشدید نظارت بر انبارهای میامی/مقابله با قاچاق و احتکار در اولویت

میامی- فرماندار میامی با اشاره به اینکه بخش عمده مقابله با قاچاق در حوزه نظارت صورت می‌گیرد، گفت: برای نیل به این مقصود انبارهای شهرستان لیست خواهند شد تا نظارت بر این مکان‌ها تشدید شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ملایری ظهر سه شنبه در نشست کمیسیون مقابله با قاچاق شهرستان میامی به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه بحث قاچاق کالا و ارز از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولین کشور است و نیاز به هوشیاری و توجه ویژه دارد، بیان کرد: با توجه به قرارگیری استان سمنان و شهرستان میامی در مسیر تهران به مشهد، احتمال تردد کالاهای قاچاق از شرق و جنوب کشور از مبادی این مسیر محتمل است.

وی با بیان اینکه مقابله با قاچاق کالا نیاز به عزم جدی دستگاه‌ها و اشاعه اقدامات فرهنگی برای آگاه‌سازی مردم دارد، افزود: جلوگیری از قاچاق کالا به رونق اقتصادی کشور منجر می‌شود.

فرماندار میامی ادامه داد: با برخی از مصادیق قاچاق نظیر قاچاق سوخت اعم از بنزین و گازوئیل و قاچاق درختچه‌های تاغ در شهرستان مواجه هستیم که مستلزم برخورد با سودجویان است.

ملایری با اشاره به اینکه بخش عمده مقابله با قاچاق در نظارت صورت می‌گیرد، گفت: برای نیل به این مقصود انبارهای میامی لیست خواهند شد تا بررسی‌های بعدی صورت گیرد.

به گزارش مهر، در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان میامی به مقوله تأمین سوخت روستاهای شهرستان و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه پرداخته شد.

کد خبر 5369861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha