۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۰۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان خبر داد؛

رفع موانع تولید ذوب آهن در شهرستان اسدآباد

رفع موانع تولید ذوب آهن در شهرستان اسدآباد

همدان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از رفع موانع تولید ذوب آهن اسدآباد خبر داد و گفت: امیدواریم ذوب آهن اسدآباد تا ماه آینده به چرخه تولید بازگردد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظاهر پورمجاهد عصر سه شنبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با بیان اینکه در این کارگروه مشکلات و موانع تولید کارخانه ذوب آهن اسدآباد مورد بحث و بررسی کارشناسی اعضا قرار گرفت، از رفع موانع تولید ذوب آهن اسدآباد خبر داد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی همکاری‌های لازم را با واحدهای تولیدی استان داشته و پرونده‌های کارخانه‌های تولیدی را در چارچوب قانون حل و فصل کنند، تصریح کرد: تعداد ۱۰۰ نفر در ذوب آهن اسدآباد مشغول به کار هستند که با رفع موانع تولید کارخانه، امنیت شغلی این افراد تضمین می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان خاطرنشان کرد: بایستی موانع تأمین برق و گاز این ذوب آهن نیز با همکاری صنعت، معدن و تجارت بر طرف شود.

پورمجاهد با اشاره به اینکه تأمین واردات مواد اولیه این ذوب آهن همچون کُک و سنگ منگنز نیز با همکاری گمرک استان در اولویت قرار دارد، عنوان کرد: با تأمین خواسته‌های تولیدکننده، امیدواریم ذوب آهن اسدآباد تا ماه آینده به چرخه تولید بازگردد.

وی در پایان تصریح کرد: در این کارگروه مشکلات تعداد ۸ واحد تولیدی دیگر استان همدان بررسی و در راستای رفع موانع تولید این واحدها، تصمیم‌گیری شد.

کد خبر 5369934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha