۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۸:۰۸

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد:

در نیم فصل به دنبال ترمیم تیم هستیم/ تعطیلی لیگ حرفه‌ای نبود

در نیم فصل به دنبال ترمیم تیم هستیم/ تعطیلی لیگ حرفه‌ای نبود

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: در پست سرعتی‌زن دستمان خالی است و در نیم فصل به دنبال ترمیم تیم خواهیم بود.

عظیم جزیده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت و شرایط تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: بر خلاف میل باطنی ام بنا به درخواست های زیاد به تیم گنبد ملحق شدم. تیم شرایط خوبی نداشت اما در نهایت توانستیم آن را از قعر جدول خارج کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد ادامه داد: متاسفانه در پست سرعتی‌زن دستمان به شدت خالی است. در این پست آسیب دیدگی جدی داریم و نمی‌دانیم طی چند روز آینده شرایط بازیکنمان بهبود خواهد یافت یا خیر. مجبور هستیم تا نیم فصل این شرایط را مدیریت کنیم.

وی درباره تعطیلی لیگ نیز تاکید کرد: تعطیلی مسابقات حرفه ای نبود. می توانستند لیگ را ادامه دهند و فقط بازی‌های سیرجان لغو شود. متاسفانه زمانی که می‌خواهند مسابقات لیگ را آغاز کنند مشخص نیست چه تعداد تیمی در رقابت‌ها حضور دارد. ای کاش از همان ابتدای سال وضعیت لیگ را به خوبی برنامه ریزی کنند و تا ۱۰ سال آینده با همین شیوه کار را پیش ببرند.

جزیده اظهار داشت: مسابقات مرتب دچار تغییرات می‌شود و در اوج رقابت‌ها، لیگ را تعطیل می‌کنند. ۴ روز به تیم استراحت دادیم. پس از آن تمرینات را آغاز کردیم. در حال حاضر مشکلات در پست سرعتی‌زن است. امیدوارم بتوانیم این شرایط را مدیریت کنیم تا در نیم فصل با برگزاری جلسه بتوانیم تیم را ترمیم کنیم.

کد خبر 5371066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha