۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۹:۴۶

فیلم مستند «خیام در بوشهر» آماده اکران شد

فیلم مستند «خیام در بوشهر» آماده اکران شد

بوشهر- فیلم مستند «خیام در بوشهر» به کارگردانی یاسین محمدی آماده اکران در جشنواره‌های جهانی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم مستند «خیام در بوشهر» به کارگردانی یاسین محمدی، پژوهشگر، فیلمساز و مستندساز بوشهری، پس از مراحل پایان مراحل فنی، آماده حضور در جشنواره‌های جهانی شد.

یاسین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: خیام در بوشهر، روایتی از زندگی و تلاش آدم‌هایی است که برای گسترش شادی و غنیمت شمردن لحظه‌های زندگی، مراسم سنتی خیام خوانی را از محفل خانگی به اجتماع کشانده‌اند.

وی اضافه کرد: مراحل تولید این فیلم از ابتدای سال ۱۳۹۳ آغاز شد که با پایان فیلمبرداری این اثر پس از هفت سال، در خرداد ماه امسال به مرحله تدوین نهایی رسید و آماده اکران در جشنواره‌های جهانی شد.

تدوین این فیلم را مصطفی غضنفری و کسری کمایی انجام داده‌اند و تصویربرداران آن نیز امین محمدی، حسین حیدرپور، مهدی جهان افروزیان و مصطفی غضنفری هستند.

صدابردار این فیلم میثم قیصی زاده است و صداگذاری توسط آرش قاسمی انجام شده است. نویسنده گفتار متن احسان عبدی پور، گوینده گفتار متن علیرضا غفاری، مدیرتولید سجاد سلیمانی است و برنامه ریزی توسط سید احمدرضا هاشمی انجام شده است.

گرافیک وپوستر فیلم مستند «خیام در بوشهر» توسط محمد رحیمی زاده، اصلاح رنگ و نور توسط فربد جلالی، عکس مریم شیخ‌سقا، ترجمه احسان محمدی و تصاویر هوایی توسط امین گل افشان و فخرالدین محمدی انجام شده است.

این فیلم با هماهنگی کمال حسین‌پور محسن خرمایی پور و تهیه کنندگی یاسین محمدی تولید شده است.

کد خبر 5371282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha