۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۸:۳۰

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر:

برنامه‌های روز بوشهر با رویکرد جدید تدوین می‌شود

برنامه‌های روز بوشهر با رویکرد جدید تدوین می‌شود

بوشهر- رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: برنامه های روز بوشهر با رویکرد جدید تدوین می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خدیجه گرشاسبی صبح یکشنبه در نشست هم‌اندیشی و هماهنگی برای برگزاری روز نکوداشت بوشهر اظهار داشت: روز بوشهر متعلق به شورا و شهرداری نیست و این روز مردم بوشهر است و انتظار داریم همه دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی به نحوی در بزرگداشت این هفته نقش داشته باشند.

وی اضافه کرد: هجدهم اسفندماه سالروز تأسیس مدرسه سعادت در بوشهر به عنوان روز بوشهر نامگذاری شده و امسال برنامه‌های روز بوشهر با رویکرد جدید تدوین و اجرایی خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های روز بوشهر ادامه داد: کمیته‌های تخصصی زیر نظر دبیرخانه هفته نکوداشت روز بوشهر تشکیل می‌شود.

وی از فراخوان جمع آوری طرح‌ها و آثار برای مشارکت عموم شهروندان با محوریت محله و مسجد برای روز بوشهر خبر داد و بیان کرد: با هویت بخشی و هویت آفرینی نوجوانان و جوانان و استفاده درست از سنت‌ها و فرهنگ‌های به جای مانده از پیشینیانمان آنها را حفظ و به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

گرشاسبی بیان کرد: با تلاش در حفظ آثار و ارزش‌های خودمان و همچنین استفاده مفید از سنت‌ها و فرهنگ‌های تاریخی‌مان با ایجاد شاخص‌های گام دوم انقلاب و استفاده از ظرفیت روحانیت، نکوداشت روز بوشهر را برگزار خواهیم کرد.

وی برگزاری برنامه‌های متنوع و شاد، برپایی نمایشگاهی از آثار برتر عکاسی، برگزاری جشنواره بازی‌های بومی، محلی و ورزش همگانی با محوریت محله شاد، رونمایی از اِلمان بوشهر و پروژه‌های ۱۴۰۱، ساخت فیلم سینمایی و مستند بوشهر در جنگ، افتتاح تعدادی از پروژه‌های عمرانی، تجلیل از خانواده شهدا، برنامه‌هایی به مناسبت روز قرآنی بوشهر، برپایی جشنواره طبخ غذای سنتی بوشهر و اجرای برنامه گردشگری بوشهر در گذر زمان تعدادی از برنامه‌های هفته نکوداشت بوشهر خواهد بود.

کد خبر 5373279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha