۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۷

وزیر علوم سرپرستان دانشگاههای میبد و بهبهان را منصوب کرد

وزیر علوم سرپرستان دانشگاههای میبد و بهبهان را منصوب کرد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در احکامی جداگانه، دکتر «عباس نیک‌نژاد» را به عنوان سرپرست «دانشگاه میبد» و دکتر «احمد اسماعیلی» را به عنوان سرپرست «دانشگاه بهبهان» منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، دکتر زلفی‌گل در این احکام خطاب به سرپرستان منصوب شده آورده است؛ انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه را جهت تحقق سیاست ها و برنامه های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کارتیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» بکار گیرید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌هایی جداگانه از زحمات و تلاش‌های «دکتر عباس کلانتری» رئیس سابق دانشگاه میبد و «دکتر منصور سیدنژاد» رئیس سابق دانشگاه بهبهان، در مدت تصدی این مسئولیت‌ها قدردانی کرد.

دکتر احمد اسماعیلی (۱۳۵۶ _ خرم‌آباد) استاد ژنتیک مولکولی و مهندسی ژنتیک از دانشگاه لرستان است که در کارنامه کاری خود مدیر گروه، مدیر ارتباط با صنعت و جامعه و رئیس کمیته منابع طبیعی ستاد توسعه زیست فناوری ریاست جمهوری را دارد.

همچنین دکتر نیک‌نژاد (۱۳۵۶ _ میبد) عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه یاسوج با مرتبه دانشیاری است که معاونت آموزشی دانشگاه یاسوج، معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه میبد و دبیر هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان کهکیلویه و بویراحمد را در کارنامه کاری خود دارد.

کد خبر 5375520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha