۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۹:۵۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران:

تسهیلات بانکی مورد نیاز واحدهای تولیدی در استان تهران موجود است

تسهیلات بانکی مورد نیاز واحدهای تولیدی در استان تهران موجود است

تهران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از از موجود بودن منابع مالی و تسهیلات بانکی مورد نیاز واحدهای تولیدی در استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله عسگری صبح پنج شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران با اشاره به اینکه تولیدی‌های اشتغال زا می‌توانند جهت تأمین منابع مالی طرح‌های خود از تسهیلات برخوردار شوند اظهار داشت: منابع مالی و بانکی در قالب تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، تسهیلات مشاغل خانگی و تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری برای واحدهای تولیدی در استان موجود است.

عسگری عنوان داشت: از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم که نسبت به معرفی طرح‌ها از مجاری قانونی به بانک‌های عامل اقدام لازم را به عمل آورند.

معاون اقتصادی استاندار تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر مبلغ یک هزار و ۳۸۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل منابع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ اختصاص یافته است افزود: تولیدی‌های اشتغال زا برای طرح‌ها می‌توانند از این طریق اقدام کنند.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی دقیق دستگاه‌های اجرایی در مورد تسهیلات از محل منابع اشتغال خانگی عنوان کرد: از طریق فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دستگاه‌های متبوع شهرستانی نسبت به جذب این منابع تسریع لازم به عمل آید.

کد خبر 5376824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha