۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۲

فرماندار شهرستان اسدآباد:

پروژه‌های نیمه تمام آموزشی اسدآباد نیازمند ۲۰ میلیارد تومان است

پروژه‌های نیمه تمام آموزشی اسدآباد نیازمند ۲۰ میلیارد تومان است

همدان- فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: شهرستان اسدآباد دارای هشت پروژه نیمه تمام آموزشی است که تکمیل این پروژه‌ها به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید کتابی در شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان همدان که با حضور رخشانی مهر؛ معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر سه پروژه شاخص نیمه تمام شهرستان شامل کانون فرهنگی تربیتی شهید طائفی اسدآباد با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی برای تکمیل به ۴ میلیارد تومان اعتبار، استخر دانش آموزی به ۵ میلیارد اعتبار و مدرسه شهید سعیدی به اعتباری افزون به ۲.۵ میلیارد تومان نیاز دارند و افتتاح و بهره برداری این سه پروژه از مطالبات مهم جامعه فرهنگی شهرستان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه تا جایی که توانسته‌ایم به پروژه‌های آموزشی شهرستان کمک کرده‌ایم اما متأسفانه میزان تخصیص‌ها کم است، یادآور شد: موافقت نامه اعتبار مبادلات بیش از ۷ میلیارد تومان از بخش‌های مختلف استانی، توازن، نفت و گاز برای نوسازی مدارس شهرستان در نظر گرفته شده که تخصیص آن کم بوده و امیدواریم هر چه زودتر تخصیص این اعتبارات برسد.

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه این شهرستان دارای ۱۹ هزار دانش آموز با ۲۰۹ مدرسه است، اظهار کرد: از هشت پروژه نیمه تکمیل شهرستان چهار طرح به شهر و چهار طرح به پروژه‌های روستایی اختصاص دارد.

کتابی، مدرسه شهرک سیداحمد، مدرسه روستای مأوا، قاضی مردان، مدرسه وندر آباد را از جمله دیگر طرح‌های آموزشی نیمه تمام شهرستان برشمرد.

کد خبر 5377742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha