۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۳

مدیرکل بهزیستی استان سمنان خبر داد؛

اجرای قانون حمایت از افراد دارای معلولیت در استان سمنان

اجرای قانون حمایت از افراد دارای معلولیت در استان سمنان

سمنان- مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه اجرای قانون حمایت از افراد دارای معلولیت در استان به صورت جدی پیگیری می‌شود، گفت: ارتقای سطح زندگی فردی و اجتماعی معلولان ماحصل این طرح است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رضا ایزد پور صبح شنبه در نشست شورای اداری و معاونان بهزیستی استان سمنان به میزبانی سالن جلسات این اداره کل، با اشاره به هفته پژوهش، تاکید کرد: برنامه‌ریزی پژوهش محور به کمک بهزیستی استان سمنان می‌آید تا بهترین خدمات را ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه باید سیاستگذاری و برنامه‌ریزی پژوهش محور باشد تا منجر به ارتقای خدمات شود، تاکید کرد: بهره‌مندی از پژوهش در تمام امور زیر ساختی و برنامه‌ریزی های بهزیستی استان سمنان در اولویت‌ها قرار دارد و باید به آن تاکید داشته باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان در دومین بخش سخنان خود با اشاره به ضرورت تاکید بر روحیه جهادی در مجموعه این اداره کل، بیان داشت: با توجه به تقویت روحیه جهادی در دولت سیزدهم این انتظار وجود دارد که فعالیت‌های بهزیستی در گستره استان سمنان بیش از پیش در امر خدمت رسانی به آحاد جامعه و به خصوص جامعه هدف افزایش یابد.

ایزد پور با اشاره به اینکه برگزاری مستمر جلسات درون و برون سازمانی از دیگر اقداماتی است که باید در مجموعه بهزیستی استان سمنان مد نظر قرار گیرد تا بتوانیم بهترین تصمیمات را اخذ کنیم، گفت: اجرای قانون حمایت از افراد دارای معلولیت از جمله تاکیداتی است که انتظار می‌رود بهزیستی در گستره استان سمنان به آن تاکید و برای تحقق آن بکوشند.

وی با بیان اینکه ارتقای سطح زندگی فردی و اجتماعی معلولان ماحصل طرح قانون حمایت از افراد دارای معلولیت است، ابراز داشت: استخدام معلولان از دیگر موضوعی است که ما در بهزیستی استان سمنان آن را پیگیری می‌کنیم.

مدیرکل بهزیستی به فصل سرد سال و ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق بیان داشت: باید با اتخاذ تصمیمات و برنامه‌ریزی پیشگیرانه از اتلاف انرژی و خسارت‌های مالی جلوگیری شود و انتظار می‌رود این مهم در دستورکار رؤسای ستادی و شهرستانی قرار گیرد

کد خبر 5378118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha